Nieuwe Track: Dr. Rinkel - Treasures of the Night

Dr. Rinkel

Dr. Rinkel
Zo, afgelopen week maar weer eens een nieuw nummertje gemaakt. Ik ben erg benieuwd wat jullie van deze vinden.

http://soundcloud.com/dr-rinkel/dr-rinkel-treasures-of-the

Alvast bedankt voor het luisteren :halleluja!

Dr. Rinkel

Dr. Rinkel, weet je een fijne vst om loops te recycelen ? In stukjes hakken en op maat maken bedoel ik dan

grtz

Echt weer een heerlijke track! De drums liggen nog iets boven op de rest, die mogen van mij een klein tikkie verder weg liggen. Maar ik vind dat je geweldig creatief met samples bent. Heel mooi gedaan.

@Funky Dee: Kun je dat niet gewoon met de slice functie van CB in combinatie met Groove Agent doen?

Erg chill en verder sluit ik me aan bij Dokter van Lansberg. Drums te prominent aanwezig. Maak ze wat Lo-fi en zet ze wat naar achteren. Soms volstaat het om er het juiste vocal sampeltje in te kleven.
Zou voor deze track echt een meerwaarde zijn dus kan je best op zoek gaan...
Qua programmeren mag het nog iets vloeiender, maar verder voor 87% af. Mooi zo.

Beankt heren voor jullie reacties! Met de tip van de drums ga ik zeker iets doen. Was me nog niet zo opgevallen maar hoor het nu ook. Ja dat samplen vind ik altijd wel erg leuk om te doen en is meestal ook het uitgangspunt waar ik mee start. Afgezien van het op de achtergrond kabbelende geluid en het stuk tussen 2:20 tot 2:57 is alles zelf ingespeeld.

Back