Von Naphoven - In Mein Tunnel

Nap

Nieuwkomer
Ik heb ook weer eens een trackje gemaakt, was alweer te lang geleden.

De basis is gemaakt met Maschine (beat, baslijn, belangrijkste melodielijnen), daarna alle losse elementen naar Ableton Live gehaald en daar de nodige extra geluiden toegevoegd en uiteindelijk het geheel gearrangeerd. Geluiden zijn afkomstig uit Maschine, Absynth, Massive, ABL2 en de Motif XS7, met een beetje hulp van het MXR DoubleShot Distortion peNdaal.

Attachments

• tunnel.mp3
    6,2 MB · Bekeken: 60
Bedankt voor de reacties.

En nu MET video! (Even op HD zetten voor beste beeld/geluid)

Dank :) Zonder al te sentimenteel te doen, de afgelopen jaren kwam er niet veel uit mijn vingers dus dan is het goed te zien dat het gewaardeerd wordt als ik weer eens iets in elkaar punnik. :okdan:

Wat een ontzettend gave track is dit! Naar mijn smaak hadden de vocals niet zozeer gehoeven, maar misschien heeft het ook juist wel iets. Heel erg nice!

Ik kan er wel eens een versie zonder vocals naast zetten om te vergelijken, vind zelf dat de track er wat 'leeg' van wordt, maar ook een stuk cleaner. Kan me voorstellen dat sommigen dat misschien beter zouden vinden.

vocals lekker laten
ik vind de snare klapdinges op de 2 1/2 de groove eruit halen.. te kort misschien, misschien te hard.. kweenie
die maakt m een pietsie te vierkant vind ik
verder lekkers nappert

Gewoon niet luisteren naar alle andere mensen behalve mij.
(los van dit topic vind ik dat zowiezo een goed plan, maar dat terzijde).
Hij is goed zo!
Niks meer aan doen.

Inmiddels bekeken van Servie tot de Verenigde Staten :) Wel grappig hoe je dat allemaal kunt volgen op Youtube. Nu nog Justin Bieber achtige kijkcijfers! Bedankt voor alle reacties.

Vergelijkbare discussies

Back