Stepped filter hardware

JE kan de stapgrote instellen met de scale instelling. je hebt zo uit mijn hoofd 100/10/1/0,1/0,01.
En dan drie knoppen waarmee je kan instellen......
Elke frequentie heeft zijn eigen electronica deel, als je schakelt hoor je dat omschakelen.
image0003-2.jpg

JE kan de stapgrote instellen met de scale instelling. je hebt zo uit mijn hoofd 100/10/1/0,1/0,01.
En dan drie knoppen waarmee je kan instellen......
Elke frequentie heeft zijn eigen electronica deel, als je schakelt hoor je dat omschakelen.
image0003-2.jpg

wtfok lijk wel een tel harmoniun;-]pixies front plz ..
8~brz

Hmmm dat maakt het wellicht toch wel interessant afgezien van de kliks. heb een foto van de voorkant en je prijs ?
Vraag mij af of die kliks niet op te lossen zijn ?

Foto's en een vraagprijs

Pm me gewoon een bod...
Zoals PWM zegt, de klikjes komen omdat je hem schakelt, elke draaiknop heeft een soort van carousel met voor elke stand een rits weerstanden.

Ik stel hem gewoon in en dan sample ik wat eruit komt. Dan kan je heel snel veel single shots/loops maken die allemaal net iets anders zijn. De 20dB overdrive is als je hem goed insteld erg dik. Het is even de juiste settings vinden om het mooi stuk te maken:)

grtzzz Bruce

Stepped = freq in voorgedefinieerde stappen kunnen schakelen. Tegenovergestelde van traploos eigenlijk.
Maar al die voornoemde filters werken obv stepsequencer. En ik wil het in realtime met de hand kunnen schakelen. 1 knop voor de stappen, 1 knop voor de Q, eventueel een in/output level knoppen en eventueel een resonantie knop.

Ik weet niet echt een andere optie dan een CV source aan een quantizer te hangen en die op welk filter dan ook met CV in te prikken.

Back