Rxke
Stamgast
Ik zoek een geschikte draadloze hoofdtelefoon om te kunnen spelen/rondklooien in (relatieve) stilte terwijl ik toch dezelfde bewegingsvrijheid heb als zou ik via monitors werken.
... Dus *niet* om superkritische monitoring/afmixing te doen.
Nu lijkt het dat wireless de laatste jaren heel snel veel beter geworden is, maar nog enkele euvels heeft zoals vrij hoge ruis, storingen etc.
...en veel erger: latency!
Ik dacht even een Sennheiser RS 180 te kopen, leek qua geluidskwaliteit te voldoen maar dat ding is totaal onbruikbaar door de enorme, enorme latency.
Zijn er mensen die iets geprobeerd hebben dat voldoet?
Belangrijkste is voor mij toch een vrij goede geluidskwaliteit, waar ik gerust een maand langer voor wil sparen... Dus liever niet die €20 Bluetooth headsets...
En GEEN latency!!
... Dus *niet* om superkritische monitoring/afmixing te doen.
Nu lijkt het dat wireless de laatste jaren heel snel veel beter geworden is, maar nog enkele euvels heeft zoals vrij hoge ruis, storingen etc.
...en veel erger: latency!
Ik dacht even een Sennheiser RS 180 te kopen, leek qua geluidskwaliteit te voldoen maar dat ding is totaal onbruikbaar door de enorme, enorme latency.
Zijn er mensen die iets geprobeerd hebben dat voldoet?
Belangrijkste is voor mij toch een vrij goede geluidskwaliteit, waar ik gerust een maand langer voor wil sparen... Dus liever niet die €20 Bluetooth headsets...
En GEEN latency!!