Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Denk dat het qua stijl het best binnen het HipHop kader valt.
).
Thx voor de feedback, ik krijg idd wel vaak opmerkingen over die drums sommigen vinden dit leuk, sommigen vinden deze te eentonig. Misschien dat ik nog eens een poging ga doen om deze levendiger te maken!Klinkt wel lekker eigenlijk, de muziek en de instrumenten. De drums vind ik wel erg rechtoe rechtaan. Nog niet eens zozeer het ritme maar vooral de geluiden zijn wel hééél gewoontjes.
Ik heb de sidechain idd op aanraden van u verandert!Heb je die side chain compressie aangepast ten opzichte van de eerste post? Ik beluisterde hem net nog eens, en ik vind het echt een prachtige track man! Iets van melanchilliek. Ik heb het gevoel dat ik word meegenomen naar ergens in de jaren 20 van de vorige eeuw, maar met beide benen in de 21ste eeuw sta. Heel mooi gedaan!
Ik ben blij dat ge het goed vind klinken!!Merci man! Dit was eigenlijk ook een beetje mijn uitgangspunt!MOOI!
Eentonig, ja, maar dat dat is juist de kracht van deze track. Flim soundtrack hoor ik er ook zeker in.
Hoewel ik het ook kan begrijpen dat sommigen het wat eentonig vinden.