Superwave : Gratis JP8000?

fuse

Gepokt en gemazeld
Voor de liefhebbers van de trance en andere supersaw toepassingen wellicht een interessante softsynth.
Lekker scheuren met die bak. (of het een synedit ding is weet ik niet maar ik denk het wel)
Bij mij doet hij heel gek maar het is een echte trance bak.

superwave-p8-small.jpg

http://home.btconnect.com/christopherg/

Last edited by a moderator:
Bedankt.

Wel grappig dingetje. Vooral het syncen van de oscilators klinkt wel goed zo te horen, en je kan er ook hele vette geluiden uit halen d.m.v die supersaw. Het filter vind ik niet echt mooi/warm, maar deze synth zal ongetijfeld geliefd worden bij een aantal mensen.

Origineel geplaatst door Flatron
Funny !

(waarom staat die niet op de voorpagina? Met toeval zag ik het nu staan)

omddat we de laatste tijd overspoeld worden door softsynths.....
maar hij staat niet op de voorpagina omdat fuse hem niet in het nieuws forum heeft geplaatst

De link naar deze thread staat toch in de lijst van threads op de voorpagina.

En hij is gratis, dus ook weer niet zo bijzonder. ;)

Maar wat ik niet snap is dat deze gast er geeneens shareware van maakt, dan krijgt hij ook nog een paar centen. Mja, principes zijn ook soms nodig. ;)

Origineel geplaatst door fuse
En hij is gratis, dus ook weer niet zo bijzonder. ;)

Wel Dat hij gratis is vind ik dan wel bijzonder, en dat hij veel gedownload zou worden is voor hem misschien evenveel waard en een motivatie om verder te doen. Dus een beetje reclame op het Forum was mooi meegenomen.

Ik vind het een erg gave synth om gratis te downloaden !

Hij klinkt redelijk als een JP. Ik vind 'm echt wel goed klinken. Maakt de aanschaf van een JP8000 of 8080 in mijn ogen onnodig.

:okdan:

Bedenk ik me net dat er nu nog meer trance tracks hier wordt gepost als jullie met die synth aan de slag gaan.

:stupid

Gelukkig is er ook nog normale muziek. :)

Origineel geplaatst door Flatron
Wel Dat hij gratis is vind ik dan wel bijzonder, en dat hij veel gedownload zou worden is voor hem misschien evenveel waard en een motivatie om verder te doen. Dus een beetje reclame op het Forum was mooi meegenomen.

tja...wij doen niet echt aan reclame.

Bedenk ik me net dat er nu nog meer trance tracks hier wordt gepost als jullie met die synth aan de slag gaan.

:stupid

Gelukkig is er ook nog normale muziek. :)

Maar je kunt er toch zelf geluiden op programmeren die je gebruikt in 'normale' muziek lijkt mij.

Zoals iedere synth hoef je 'm niet persee te gebruiken zoals het gros het doet. De JP heeft wel iets meer als supersaws hoor. Er komen bijv. grappige FX sounds uit.

Origineel geplaatst door bambamstudio
Leuk als je dit nieuwtje op andere forums tegenkomt.
Met netjes een bron vermelding :okdan:

zo hoort het toch? :)

ik zag m hier staan en ik weet dat er _een paar_ trancejongens rondlopen op CC...;)

Ehmmm... ik had hem van http://www.ex5tech.com trouwens. :)

Maar dat van die 'normale muziek' was een grapje hoor.
Maakt me niks uit wat voor muziek je maakt, als je maar lol hebt. ;)

Maar bij mij kraakte hij als de bilspleet van een dikke duitser op het strand van Zandvoort.
Maar die VST host van me is waarschijnlijk niet helemaal tof.

Re: Gratis JP8000?

Re: Gratis JP8000?

(of het een synedit ding is weet ik niet maar ik denk het wel)
Bij mij doet hij heel gek maar het is een echte trance bak.

Super Wave P8 is a FREE virtual analog synthesizer emulation for VST hosts compatible with PC Windows (Win 98 or better)
Super Wave P8 was created with Jeff McClintock's SynthEdit
SynthEdit is a shareware modular synthesiser with the unique ability to save your creations as native VST plugins

Klinkt lekker man, met deze plugin hoef ik m'n JP8000 die ik weg heb gedaan zekr niet te missen.

Hij draait hier trouwens prima!

Back