sunny pedaal
ALL (Anna Loog Lid)
precies, als iemand niet eerlijk is , wordt dat snel zat bekend.
eerlijkheid duurt het langst.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
precies, als iemand niet eerlijk is , wordt dat snel zat bekend.
De mechanische onderdelen moeten in orde zijn (Vooral de potmeters).
De beide Korg-35 IC's moeten het ook doen maar dat merk je direct als je hem gaat gebruiken.
Verder krijg ik de laatste tijd veel MS-20s binnen met een verkeerd werkende ADSR.
Gelukkig is dit alles te herstellen. De meeste onderdelen zijn gemakkelijk te krijgen behalve de Korg-35 ic's en de potmeters.

Shit happens, wel balen idd.
Ben wel benieuwd of binnenkort iemand opduikt hier op SF die ze misschien gekocht heeft.

Deze gingen voor 950 euro te samen de deur uit bij een kleine zelfstandige bij mij in de buurt.
) kunnen verkopen. Het zal voor een volgende keer zijn..
MS20 en MS50 zijn vandaag de deur uit gegaan ..
Was weer eens te laat, mede doordat mijn ouders nog wat zaten te zagen over mijn muziekcollectie.. ;(
Bla bla bla..
Deze gingen voor 950 euro te samen de deur uit bij een kleine zelfstandige bij mij in de buurt.
De staat wist ik niet, niet kunnen testen..
Vorige week al een Roland Juno 6 moeten laten passeren voor geen geld grr...
Maar nu weet ik toch de punten waarop ik moet letten want ooit komt deze toch in mijn studiootje te staan![]()
Misschien ken je beter ff een rijbewijs halen en een auto kopen
tnx kut oudersvoor dat geld had je de kast met knoppen alleen al ( bijna) kunnen verkopen.
jammer.
ahahah voor 950 laten lopenMisschien ken je beter ff een rijbewijs halen en een auto kopen
tnx kut ouders
voor studies heb ik toch een goede verbinding met trein.. En alles is op fiets afstand..In Sesamstraat is alles inderdaad op fietsafstand.

Ai dat is zuur zeg...

Te veel aan de drugs gezeten?![]()
Ja Monotron, je bent morgen welkom op de begrafenis van mijn hoop..![]()
Maar even serieus. Een MS-20 en 50 voor 950 moet je meteen kopen, niet over nadenken.
Ik denk dat ik ze voor die prijs stuk nog van je over neem. (koop mijn gear het liefst stuk...)