M-Audio Deltaphile 2496 probleempje

D'fainher

Ingeburgerd
Hallo,

Ik heb een probleempje met mijn M-Audio geluidskaart. Overigens ooit van iemand hier op het forum overgekocht en ik heb m nu ook alweer 5 jaar :)

Ik draai W7 x64 en gebruikte altijd sleep mode. Nu heb ik een paar weken geleden een clean install gedaan en als mijn pc nu ontwaakt uit sleep mode heb ik geen geluid meer. Dit heb ik dus nog nooit gehad. Dus ik besloot om maar eens even contact op te nemen met de M-Audio tech support, krijg ik als reactie:

"the sleepmode is not supported by the Delta Cards. If it worked in the past, it was luck but official it is not supported. Sorry."

Ik vind het maar vreemd, ik had geluk dat het eerst wel werkte!? Klinkt een beetje onwaarschijnlijk vind ik, iemand hier die ook een delta kaart heeft of gewoon iets meer weet?

Bij voorbaat dank

Ik heb deze ooit gehad en via het forum verkocht(was jij dat dan?).

Ik zou de drivers updaten of opnieuw instaleren.
Bovendien vind ik het ook een beetje vreemd klinken. In je programma opnieuw de geluidskaart selecteren al eens geprobeerd?

als jij Karsten heet, dan ben ik dat ja :)
bij een clean install, die ik dus laatst gedaan heb, heb ik dus de driver van de m-audio site afgehaald
er is altijd maar 1 download mogelijkheid, dus ik kan niet per ongeluk een oudere versie gepakt hebben
en ik had het niet specifiek over 1 programma, hij zit gewoon in mijn pc als default geluidskaart
dus ook muziek luisteren, gamen etc gaat over die kaart
pas als ik reboot heb ik weer geluid als mijn pc uit sleep mode ontwaakt...

nee, ik had hem samen met mijn mengtafel verkocht aan iemand hier uit de buurt.

Ik denk omdat je hem als default geluidskaart hebt(dus de windows geluiden gaan ook via de kaart naar buiten) dit problemen geeft vanuit windows. Had je dit ook bij je oude situatie zo?

Het enigste wat bij mij toen toegang kreeg tot de geluidskaart was (in mijn geval) Fruity loops. Tevens ook een aanrader want tijdens een opname zijn andere geluiden erg irritant.

Dit heb ik zo al 5 jaar (zo lang ik die kaart heb) en nooit problemen mee gehad
sinds een paar weken pas dus

Ik heb de zelfde kaart..geen problemen met Wat jij noemt..wel meende Ik toen wanneer Ik win xp had je van m audio control panel..en nu bij win 7 geen.. ik Wil je mijn driver wel ff doorsturen.. Kan je die eens proberen.. Wie weet is het Dan goed..

Back