Child of arT Ouwe rot Lid sinds 27 Maart 2011 Berichten 1.959 Locatie Heemstede. 12 Maart 2013 #41 En? Bleef je op en neer gaan met de lift, of rende je gillend weg?
J JohnDoe33 Gedeactiveerd account Lid sinds 8 februari 2010 Berichten 3.997 15 Maart 2013 #42 Child of arT schreef: En? Bleef je op en neer gaan met de lift, of rende je gillend weg? Zie meer... Hmmm.... Nou ja, zolang mijn muziek in de "lift" zit hoeft dat niet bezwaarlijk te zijn... Ik heb zowaar nog een reactie van een muzikale dame gehad! Dus ik neem mijn eerder gemopper terug...... Langzamerhand begin ik weer zin te krijgen in een nieuw prutswerkje! :-)
Child of arT schreef: En? Bleef je op en neer gaan met de lift, of rende je gillend weg? Zie meer... Hmmm.... Nou ja, zolang mijn muziek in de "lift" zit hoeft dat niet bezwaarlijk te zijn... Ik heb zowaar nog een reactie van een muzikale dame gehad! Dus ik neem mijn eerder gemopper terug...... Langzamerhand begin ik weer zin te krijgen in een nieuw prutswerkje! :-)
j.baars vintage eigenheimer Lid sinds 22 februari 2005 Berichten 12.349 Locatie bij de oranje ster recht-door de galaxy, linksaf,e 16 Maart 2013 #43 nou, zet um op..... en toi toi toi, wat dat dan ook mag betekenen....
phochos Berliner School Artist Lid sinds 12 februari 2003 Berichten 10.999 Locatie Den Haag 16 Maart 2013 #44 Klinkt goed, de piano zou ik iets zachter doen of iedere keer laten uitfaden en weer laten opkomen of zoiets. Verder lekker relaxed.
Klinkt goed, de piano zou ik iets zachter doen of iedere keer laten uitfaden en weer laten opkomen of zoiets. Verder lekker relaxed.
Exoterrestrial Het zal je kind maar weze 😳 Lid sinds 20 december 2009 Berichten 7.157 Locatie of in? 16 Maart 2013 #45 Nou Scep, het mag er wel wezen hoor! Cheers, Exo.
J JohnDoe33 Gedeactiveerd account Lid sinds 8 februari 2010 Berichten 3.997 16 Maart 2013 #46 Dank voor het luisteren!! Misschien ga ik later nog iets doen aan deze track... Inmiddels is loopje nr. 42 geboren. https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=164657
Dank voor het luisteren!! Misschien ga ik later nog iets doen aan deze track... Inmiddels is loopje nr. 42 geboren. https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=164657