Slapeloze nacht...

Het trackje is weer online.... Sterkte ermee! :engel:

https://soundcloud.com/scepticist/under-construction-just-a-loop-41

Ja, nou van mij krijg je geen feedback meer. Telkens weer hetzelfde liedje, maak je iets interessants, krijg je feedback, haal je het weer weg, help je het naar de klote door het fundament eruit te slopen en post je het opnieuw, en dan herhaalt dit proces zich weer.

Ben ook klaar met het gezeur over hoe waardeloos jij je eigen muziek vind. Het is verdorie jouw eigen creatie. Eerst moet je je muziek jouw bloedeigen stempel geven voordat je ook maar luistert naar meningen van anderen.

Het toppunt zou zijn als je ook nog 's vrede zou hebben met wat heb ik heb gezegd in dit berichtje.

Dat moest ik even kwijt.

Ik zeg klaar!!! :) Je 800ste post heeft het zaakje rond gemaakt.. helemaal goed zo :okdan:
Hmm, ik ben nog niet zo tevreden over de "blazers".. Klinkt nog wat recht-toe-recht-aan....

Het toppunt zou zijn als je ook nog 's vrede zou hebben met wat heb ik heb gezegd in dit berichtje.

Dat moest ik even kwijt.
Ja heb er wel vrede mee... :-P

help je het naar de klote door het fundament eruit te slopen en post je het opnieuw
Het fundement weg? :S

Eerst moet je je muziek jouw bloedeigen stempel geven voordat je ook maar luistert naar meningen van anderen..
De mening van anderen mengt zich samen met mijn eigenwijze ik tot een soort van gemiddelde...

Goedenacht! :W

In mono klinkt het nog nergens naar hoor... ;P

maakt niet uit, gewoon lekker muziek maken, komt met de tijd dat het ook in mono goed overeind blijft.

Van mijn pianoleraar kon ik het beste met rechte rug en ontspannen polsen spelen.. ;P

met bladmuziek zeker?

Klinkt prima Scepticist. Vergelijk deze track eens met je "prutswerkjes" van een jaar geleden...

Nou hoor je het eens van een ander Scep!

Ja, nou van mij krijg je geen feedback meer. Telkens weer hetzelfde liedje, maak je iets interessants, krijg je feedback, haal je het weer weg, help je het naar de klote door het fundament eruit te slopen en post je het opnieuw, en dan herhaalt dit proces zich weer.

Ben ook klaar met het gezeur over hoe waardeloos jij je eigen muziek vind. Het is verdorie jouw eigen creatie. Eerst moet je je muziek jouw bloedeigen stempel geven voordat je ook maar luistert naar meningen van anderen.

Dat moest ik even kwijt.

Waarom dit zo, je kan toch ook gewoon stoppen met je feedback zonder dit gezeur?

Ik vind het een lekkere track! Maar de 'blazers' vind ik een beetje afdoen aan de track. Ik vind het een beetje alsof je zoiets had van: Oh ja, ik heb nog een paar blazers in de kast liggen. Op zich een prima arrangement, maar misschien een ander instrument of een octaaf hoger?. Dat pianodingetje vind ik dan weer wel erg geslaagd. Van mij mag je wel meer maken van dit soort duistere muziek, luistert lekker weg. Zou hem zo nog wel een paar keer aanzetten.

Van mij mag je wel meer maken van dit soort duistere muziek, luistert lekker weg.

Dank voor je reactie! Idd kan ik me best lekker uitleven in mijn duistere muziekjes.. Wel moet ik maar net zo'n bui hebben! :-) Ik ga nog wel iets aan de blazers doen denk ik...

Mijn goede voornemen voor de rest van het jaar: Als je je eigen werk ooit nog eens als "prutswerkje" betitelt, dan luister ik niet meer :).

Toch is het een heel gepruts om m'n muziekjes te maken! :-P

Dit muziekje doet me een beetje qua sfeer denken aan loopje nr. 22

http://scepticist.bandcamp.com/track/just-a-loop-22

Die heb ik zo'n twee jaar geleden gemaakt... Of ik er nu echt op vooruit ga weet ik niet.. :S

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=136438&highlight=loopje+22

met bladmuziek zeker?
Nee, je kunt sowieso veel beter spelen met een rechte rug, horizontale armen en de handen en polsen losjes op de toetsen. Het voorkomt problemen als je veel speelt. Dat heb ik geleerd van mijn zeer gewaardeerde, inmiddels overleden leraar. Hij speelde ook beiaard en zonder goede speeltechniek, had hij dat vast niet lang volgehouden.

Laatst gewijzigd:
Probeer het maar eens, improviseren zoals ik het omschreef, kan heel leuk uitpakken.
Ojee, dat is wel veel werk hoor.......
Zal er over nadenken......
De blazers aan het einde vind ik wel grappig,
maar ik zoek een wat spannender geluid.

Gewoon lekker doorzoeken Scep, als het maar leuk aansluit op die piano lijkt me. Het zou helemaal gaaf zijn als je een geluid vind dat de piano overtreft, misschien een leuke gefilterde synthlead?

Hé, hoe staat het ermee Scep? Ben je al iets verder gekomen?
Heb iets anders geprobeerd dan de "trompet" aan het einde...
Maar twijfel nog of ik de akkoorden zo houd!

Daarnet heb ik een nieuwe edit omhooggeladen:

http://soundcloud.com/scepticist/under-construction-just-a-loop-41

Oja, heb dus twee weken geleden mijn trackjes gestuurd aan wat vrienden..
Van de drie dames daarbij heb ik nog helemaal geen reactie erop gehad!
Volgens mijn raken vrouwen pas geinteresseerd in mijn muziek, zodra ik er een villa mee kan betalen.. :-P
Zucht (...)

Je moet dansen op je eigen muziek, dan heb je de meiden meteen mee!
Je bedoelt een soort sceptische variant van Justin Bieber ofzo? :-P
Maar ik dans eigenlijk nooit, sinds ik dat rond mijn 15e afzwoor... Wel kijk ik er graag naar!
Ik zat er over te denken om eens wat draagvlak te zoeken op het Libelle of Viva forum..
Of misschien moet ik 'ns flink gaan rokkenjagen om wat inspiratie op de doen! :-D

Maar nu ff vakantie!! *opgeluchte zucht*
Het leven van een wannabee kunstenaar zit soms niet mee..

Dank voor uw aandacht en opbeurende lettertjes!

Laterz....

Even een onderbreking van mijn vakantie!
Heb zowaar wel een lieve reactie van een dame.. Een muziekprofessional nog wel!
Binnen een paar dagen zelfs..
Maar ik vond het wel heel spannend om haar mijn muziekjes te laten horen.. :S

Nu ga ik weer verder genieten van mijn virtueel strandje,
met talloze denkbeeldige schoonheden binnen handbereik! :-D

Laatst gewijzigd:
Heb iets anders geprobeerd dan de "trompet" aan het einde...
Maar twijfel nog of ik de akkoorden zo houd!

Daarnet heb ik een nieuwe edit omhooggeladen:

http://soundcloud.com/scepticist/under-construction-just-a-loop-41

Je moet vaker op een virtuele trip Scep! Ik vind hem echt beter zo zonder de blazers.

ik hoorde laatst dit soort muziek in een lift ;)

Back