Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk aan een nieuw synthforum album, vorige album heeft algelopen jaar €17,35 opgebracht (40€ in geïnvesteerd) Maar is gewoon leuk om te doen, dus misschien wel weer tijd voor een 2013 editie.

stel dat ik vanmiddag wel €1.000 van m'n eigen track in m'n cart gooi en afreken, sta ik morgen ook op een.

Ik doe het voor de positieve comments, de plays en de mensen die me supporten door af en toe wat te kopen. En het geld wat binnenkomt gaat weer in de hobby. Ik heb een beetje rond gezocht, maar je laatste nummers vind ik niet terug in livesets of wat dan ook. Wie zijn al die mensen die je nummers kopen dan?En geloof het of niet, maar er zijn mensen die het leuk vinden
(maar ff serieus, hoe kom je er in godsnaam bij om een quote van een half jaar geleden zo uit z'n verband hier te quote, zit het zo diep Ronegen?Nogmaals, niks tegen dat Raphie zijn tracks op BP pleurt. Maar ik vind het wel typerend voor het hele BP gebeuren en exact de reden waarom het platform gewoon suckt. Het is long tail vs een algeheel niveau van kwaliteit (niets tegen jouw tracks hoor Raphie verder, maar in zijn algemeenheid).
En om het nog lulliger te maken, ik werd ook regelmatig benaderd door digitale labels. Ik heb overal nee tegen gezegd enkel en alleen omdat ze hun tracks op BP zetten (toen), helaas zijn 1 of 2 van die labels wel doorgegroeid en overgegaan op fysieke releases.
En over het 'kopen' van likes, hits etc. Volgens mij worden door de diverse platforms daar al actie op ondernomen en accounts gebanned. Afgezien van de morele bedenkingen ben je dus op termijn dus gewoon geld aan het weggooien.
Maar nomore, ook een vinyl release is tegnwoordig niks bijzonders meer, dus dat is niet iets next level of zo, mocht je dat denken. Electronische release is dé manier van releasen heden ten dage. En promotie kopen wordt ook niet gezien als valsspelen, er is helemaal geen ethiek meer. Tis puur marketing

klopt niet wat je daar schrijft, selectiecriteria zijn wel. Alvorens je mag releasen op bijv. bp wordt je allereerst beoordeeld, ja ze kunnen je ook weigeren....ook achteraf kunnen ze je eraf tieften (zoals ze ooit hebben gedaan) als je niet voldoet aan een aantal kwaliteitscriteria.Maar gewoon om het feit dat er geen selectiecriteria meer zijn en dus het hele electronische muziekgenre devalueeert.