• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha DX7 MK1 + Casio CZ3000

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Fahz0r

Nootpositionist
Te koop:

Yamaha DX7 MK1 €120,- - Werkt nog volledig, komt met Voice Rom #1 er bij. De zijkanten tonen wat krasjes maar die zaten er ook al op toen ik hem zelf kocht. Toetsen werken allemaal nog prima, de knopjes zelf ook. Volume slider is ietsje krakerig op z'n hoogste vollume maar die zal ik nog schoonmaken, en de data slider werkt verder ook nog perfect. Deze staat in Breda !

Casio CZ3000 €120,- - Werkt ook nog volledig, komt niet met cartridge en mist zijn batterij klepje aan de onderkant, alhoewel opslaan op de user preset slots nog perfect werkt. De drukknoppen zelf zijn niet altijd even soepel maar werken wel allemaal, Ik zal nog kijken of ik deze kan schoonmaken. Dit geldt ook voor de chorus en volume slider, werken maar zijn nu nog wat krakerig. Deze staat in Uden !

Beide synths zijn redelijk groot en bezitten verder geen dozen of iets dergelijks dus opsturen zal ik overwegen, maar ophalen is makkelijker. Daarbij komt ook dat beide synths ergens anders staan (zoals boven aangegeven). Foto's volgen nog, heb hier geen fatsoenlijke camera op het moment :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back