Analoge synthesizers en drumcomputers gevraagd in goede staat

Status
Please reply by conversation.
Laat die gast.....hoe je het went of keert......niets komt in de buurt van die apparaten. NIETS...niet qua sound en interface,
Tempest is een duur lachertje, xoxbox is geen 303, niets knalt zo lekker als een 909.......en een ms20 van tig jaar oud klinkt gewoon lekkerder dan een smd doos uit2013.

Dat gezegd......ik heb er niks mee. Zooi staat momenteel geleend bij mij thuis, maar ik vind het niks.

Laat die gast.....hoe je het went of keert......niets komt in de buurt van die apparaten. NIETS...niet qua sound en interface,
Tempest is een duur lachertje, xoxbox is geen 303, niets knalt zo lekker als een 909.......en een ms20 van tig jaar oud klinkt gewoon lekkerder dan een smd doos uit2013.

Dat gezegd......ik heb er niks mee. Zooi staat momenteel geleend bij mij thuis, maar ik vind het niks.

lol. deel 1 van je post matched NET niet helemaal met deel 2 :)

doe nog maar eens goed lezen.

hé leuk, ik moest ineens weer even aan mijn oma denken, die praatte ook vaak zo.

beetje off topic ik heb nog helemaal niks gelezen over die nieuwe ms20. gaat dat dan echt wat worden?

met de monotron hadden ze het ook trots over het ms20 filter.....

Hallo allemaal hierbij even een update dankzij een hele aardige synthforum lid vandaag in het bezit gekomen van een in perfecte staat verkerende Korg MS 20 dus die kan eraf

Blijft over:

roland tr909
roland tr808
roland tb303
Roland sh101
MC 202

Zo zie je een paar maanden er geen en dan ineens 3 tegelijk! :okdan:
Als koper kan je je voordeel er mee doen 8)

Zo zie je een paar maanden er geen en dan ineens 3 tegelijk! :okdan:
Als koper kan je je voordeel er mee doen 8)

Tja met al dat nieuwe analoog kan het wel eens zijn dat dit soort bakken tijdelijk wat minder snel verkocht worden. Maar ik dacht dat er maar 3000 MC-202's gemaakt waren tegenover dik in de 10.000 SH-101's.

héhé.... heb de mijne ook weer es uit 't vet gehaald ....
enne een bumpie voor Marc J. :D

héhé.... heb de mijne ook weer es uit 't vet gehaald ....
enne een bumpie voor Marc J. :D

Ik heb respect voor Marc Jansen, gewoon "dit wil ik hebben, dit ga ik kopen" en niet dat gemier met alternatieven die het dan toch weer net niet helemaal zijn.

De MC-202 daar heb ik veel plezier van, hij klinkt veel romiger als je de mixer schuifjes heel laag zet. Zeker in combinatie met de suboscillator. Sinds gisteren de MonoTribe aan aan het sturen er mee, voel me bijna Klaus Schulze.

Dank voor de positieve feedback!

Hierbij weer een update dank zij weer een sympathiek forum lid in het bezit van een perfecte Roland TB 303!!!!!!!

Blijft over :

roland tr909
roland tr808
roland tb303 Ja nog een aub
Roland sh101
MC 202

Status
Please reply by conversation.
Back