Novation Bass Station Keys vs. Moog Rogue/Prodigy

phochos

Berliner School Artist
Ik ben nu al een paar dagen alleen maar met de Novation Bass Station Keys bezig en krijg er toch aardig wat leuke moogachtige geluiden uit. Nu ken ik het geluid van de Moog Rogue een beetje, dus is mijn stelling:

Is de Novation Bass Station Keys vergelijkbaar met bijv. een Moog Rogue of Prodigy?

Gaarne uw reactie hierop.

neuh niet echt

de rogue klinkt ook weer anders als de Prodigy

en de Prodigy heeft gewoon een heel diep, helder en stevige sound. Kan ik van die basstations niet helemaal zeggen als ik eerlijk ben.

Neeeee.
Ik heb een Bassstation Rack (te koop) en een Moog Rogue .
De Rogue blaast de Bassstion om ver .
Qua klank dan . De Bassstation kan natuurlijk meer .
Ik heb ook een B-s keys gehad en weet eigenlijk niet of de klank versschillend is dan de rack versie .

Re: Novation Bass Station Keys vs. Moog Rogue/Prodigy

Origineel geplaatst door phochos
Ik ben nu al een paar dagen alleen maar met de Novation Bass Station Keys bezig en krijg er toch aardig wat leuke moogachtige geluiden uit. Nu ken ik het geluid van de Moog Rogue een beetje, dus is mijn stelling:

Is de Novation Bass Station Keys vergelijkbaar met bijv. een Moog Rogue of Prodigy?

Gaarne uw reactie hierop.

dit is geen stelling, maar een vraag..en aangezien jij aangeeft dat je het geluid van de rogue een beetje kent denk ik dat je zelf best wel je vraag in een stelling kan veranderen.... ben benieuwd naar je stelling! :duivels:

Re: Re: Novation Bass Station Keys vs. Moog Rogue/Prodigy

Re: Re: Novation Bass Station Keys vs. Moog Rogue/Prodigy

Origineel geplaatst door olafmol
dit is geen stelling, maar een vraag..en aangezien jij aangeeft dat je het geluid van de rogue een beetje kent denk ik dat je zelf best wel je vraag in een stelling kan veranderen.... ben benieuwd naar je stelling! :duivels:

Okee, okee, in plaats van stelling had ik moeten zetten vraag.:r
Blijft het feit dat met de Novation goede moogachtige geluiden te fabriceren zijn, gelijkende op de Prodigy van Moog.8D

Back