wedstrijd: Music For Car Parks

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

emiliano

Stamgast
Beste medeforumleden

ik zag deze aankondiging en het leek me een uitgelezen kans voor vele forumleden. Er zijn mooie prijzen te winnen, en vooral de exposure is enorm. Ik doe zeker mee!

Creëer een originele soundscape voor honderden Interparkings in Europa.

CONCERTGEBOUW BRUGGE en INTERPARKING schrijven een compositieopdracht uit voor een soundscape voor parkings.

Het muziekensemble Bang on a Can All-Stars brengt op 9 mei Brian Eno’s Music for Airports in Concertgebouw Brugge. In het kader van deze schitterende uitvoering zijn wij op zoek naar MUSIC FOR CAR PARKS. Een soundscape die de parkingbezoeker rust geeft of net prikkelt. Omgevingsmuziek die van elk bezoek aan Interparking een artistieke ervaring maakt.

Iedereen met muzikaal talent die zich aangesproken voelt een eigen soundscape voor dit project te componeren, kan van 1 februari 2013 tot 15 april 2013 deelnemen aan de wedstrijd.

De enige voorwaarde is dat de muziek de bezoeker op een subtiele manier aanspreekt en een meerwaarde biedt ten opzichte van de clichématige muzak.

Kruip in de studio, ga aan je draaitafel staan en creëer voor ons MUSIC FOR CAR PARKS. En misschien klinkt straks jouw soundscape in honderden Interparkings in heel Europa!

Meer info: Music For Car Parks

denk eens aan de promotie van de artiest:

- airplay in honderden parkings

- parkings gespreid over heel Europa

- promotie op media waar de meeste muzikanten maar van kunnen dromen (het persbericht verscheen op
-Klara
-De Standaard
-De Morgen
-Metro
-Het Laatste Nieuws
-Radio1
-Studio Brussel
-RifRaf
-Muziekcentrum Vlaanderen
-Poppunt

Welke muzikant krijgt zo veel promotie tegenwoordig?

denk eens aan de promotie van de artiest:

- airplay in honderden parkings

- parkings gespreid over heel Europa

:dubbel::dubbel::dubbel::dubbel::dubbel:,

airplay in honderden parkings....:dubbel:

ik zie dit toch als een extreem goedkope manier om aan een nieuw stuk muziek te komen.

brian eno doet het zeker niet voor dat geld....

:koffie:

ik doe alvast mee. Je weet nooit dat je wint. Ik zou het fantastisch vinden mocht mijn werk op alle belangrijke radiozenders in België komen. Je naam is dan wel even overal in de media. Daar doe ik het voor :-)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back