Voor de hardware synthliefhebber : Vince Clarke analoge synths filmpje

Bass

Gepokt en gemazeld
Tijdje terug dit filmpje gevonden wat ik toch wel een van de beste, leukste en meest informatieve synthfilmpjes ooit vindt :okdan:

Niet alleen op een informele manier gemaakt met goede uitleg maar ook echt goede demo's die ook echt laten horen hoe de verschillende synths klinken!
Dus niet gewoon paar patches oproepen maar realtime knoppen draaien en on the fly verschillende sounds maken...

Hopelijk staan er op youtube nog meer van dit soort filmpjes maar ik heb ze nog niet gevonden...

Veel kijk en luisterplezier! :)

:D idd "de schrink" klinkt echt niet zo goed al dat hij duur is. hehe :erm:
Ik vond het zelf maar een beetje prut hehe. Sorry bass.
"The ms-20 has sometime refer too, as the big brother of the Korg ms-10 but that is just staved, But both are pathetic electronic instruments and there for can no real genetic link. . "Ik snap deze zin ook niet echt". "nou is mijn engels niet zo goed dat zal het wel zijn".

Laatst gewijzigd:
Moet ie printplaten laten zien dan?

ach nevermind, ik vind het toch leuk om te zien

23:08

Zo'n lekker melodietje...
waarom kom ik daar niet op verdomme =(

Ohja...

hij is Vince Clarke.. en ik niet :)

oh, en komt een nieuwe DM album aan waarop hij weer meedoet lees ik net...

"The ms-20 has sometime refer too, as the big brother of the Korg ms-10 but that is just staved, But both are pathetic electronic instruments and there for can no real genetic link. . "Ik snap deze zin ook niet echt". "nou is mijn engels niet zo goed dat zal het wel zijn".

heb je geen engels op school gehad dan?
nevermind... ;

hij zegt daft en niet staved
hij zegt synthetic en niet pathetic

hehe die laatste was een verbeter foutje van spelling control haha. Om even terug te komen wat goed is, is voor de ene iets heel anders dan voor de andere.

Leuk filmpje! Het gaat inderdaad niet echt verder dan een introductie voor die oude synths, maar hij doet het wel grappig. ... toch maar even uit het raam gekeken, of iemand toevallig een synton syrinx bij het vuil had gezet, maar helaas.

Overigens is het makkelijk te volgen als je een beetje engels lust, maar ik zou het niet met de ondertiteling proberen.

Het is gewoon Britse humor over het feit dat niet levende dingen geen genetische verwantschap kunnen hebben.

supercool thanks Bass. Vince is een legend: hij retweeted mijn band :D

kick!

voor degenen die hem gemist hebben :D

Tijdje terug dit filmpje gevonden wat ik toch wel een van de beste, leukste en meest informatieve synthfilmpjes ooit vindt :okdan:
dit is een compilatie van een aantal filmpjes die al eens (een jaartje of 2 geleden) zijn gepost op SF... maar desalniettemin geinig om (nog eens) te zien...
hier dus maar ondertussen niet meer bekijkbaar dus idd...
23:08

Zo'n lekker melodietje...
waarom kom ik daar niet op verdomme =(
zo spannend is het anders niet, beheurlijk simpel stukje toch wel...

Back