Sendex - Sweet Sixteen

sander

_
Ja, een beetje mix van house en electro ofzo?

Ik heb em een paar keer opnieuw opgenomen (eerste opname was overstiuurd), 2de bassdrum te hard
en dan nog wat andere foutjes, maar de derde opname daar laat ik het bij. Er blijven toch steeds dingen die anders/
beter hadden gekunt of dingen die ik heb vergeten.
Waar ik me nu nog een beetje aanstoor zijn die hele korte decay tikjes die je in de lead hoort.
Vooral de laatste seconden van het nummer valt het erg op.

64Kbs!
http://home.worldonline.nl/~smeyer/sendex/sendex_sweet_sixteen.mp3

Laatst gewijzigd:
zeker cool !!!!!!!!! Ik zou het het wat anders mixen, meer met diepte werken enzzo, maar zeker wel cool

Cool nummertje,, maar heb je nou alweer zo'm korte decay geluidje erin gedaan???;)

Erg leuk! Maar waarom is alles zo droooooogg.. Ik krijg er bijna dorst van!

succes

Vind het ook niet echt speciaal,echt spannende dingen gebeuren er niet.
Het geheel mocht wat meer inhoud hebben.
Een beetje ik wil wel maar kannie trackje.
btw die korte attack vind ik wel leuk.

hmm klinkt opzich lekker maar het zijn nu echt blokken die aan en uit gaan en dat is jammer vindt ik
moet iets meer mee gebeuren

Hij is idd droog!! Een beetje effecten, iets meer vogelen met die geluiden. Ach waarom ook.
Dus.
Zeker.
Yeop, leuke track hoor. :okdan:
edit: probeer es op 192?

Thanks, I like it raw, je zult bij mij noot echt heel veel effecten horen.
Hooguit (net zoals bij deze!!!) een beetje reverb. En bijvoorbeeld eens een flanger over de beat.
Maar geen effecten om echt een dik geluid te maken.
Kijk als ik een geluid ok vindt dan ga ik niet een uur lang allerlei effecten proberen om het misschien nog
beter te maken..

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door sander
Thanks, I like it raw, je zult bij mij noot echt heel veel effecten horen.
Hooguit (net zoals bij deze!!!) een beetje reverb.

Maar dan moet je misschien toch een ietsiepietsie beter gaan mixen. Het klinkt me net een beetje tè retro... M.a.w. :confused:

Hij klinkt opzich lekker, komt alleen niet echt opgang. En die break die begint op +/- 3 minuten klinkt te mager mijns inziens. Maar als je er wat meer aan zou schaven, wat meer effecten etc. Zou het net allemaal wat voller klinken. Keep up the good work:) :) :) :)

Synthfreak

Origineel geplaatst door sander
Ik hou van retro.

pech dan

Ik ken genoeg nummers in deze stijl
Ik vind dit nummer heel vet trouwens
maar.;;
Die percussie is zo droog dat ik ineens mijn looza ace heb gesalamanderd (kennen ze die term in NL?)

Sander jongen, MIXEN zal je ooit wel eens moeten.
Je hebt echt toffe ideeen, maar foefel toch es wat me je geluiden.

vette track

hoezo verkeerd gemixed? ja ok de kick had ietsie zachter gekunnen

als je het allemaal zo precies laat klinken krijg je zo'n perfecte trance tiesto sound...dit klinkt nog lekker rauw

maar das mijn mening maar ;)

een fan

Grappig die ritmetjes.
Eens een track die niet doodgemaakt is door allerlei effecten.
Effecten worden namelijk ook nogal eens gebruikt om fouten te verdoezelen.
Laat het eerst maar eens droog goed klinken. Als dat goed in elkaar zit dan is de rest alleen meerwaarde.
Het doet me heel erg denken aan dat nummer someones wathing me van Rockwell.

lekkere bass als die erin komt, vind het deuntje alleen echt saai worden na niet al te lange tijd. Melodie mag van mij wat meer variatie hebben

Bedankt voor de vele reacties.
Ondanks dat ik zelf ook niet helemaal tevreden ben is dit nummer al weer een gesloten hoofdstuk
wat op de grote stapel zal verdwijnen. Ik ga weer lekker verder met wat anders.
Misschien dat je em ooit nog op plaat ziet verschijnen en dan klinkt het zowiezo is een stuk beter.
En die melodietjes zijn wel leuk om een keertje tijdens een optreden te gebruiken.

Back