Sendex - Sweet Sixteen

Origineel geplaatst door sander
Bedankt voor de vele reacties.
Ondanks dat ik zelf ook niet helemaal tevreden ben is dit nummer al weer een gesloten hoofdstuk
wat op de grote stapel zal verdwijnen. Ik ga weer lekker verder met wat anders.
Misschien dat je em ooit nog op plaat ziet verschijnen en dan klinkt het zowiezo is een stuk beter.
En die melodietjes zijn wel leuk om een keertje tijdens een optreden te gebruiken.

of je kan hem natuurlijk ook gewon stelen

Origineel geplaatst door sander
Stelen? Was dat nauw weer?

zijn meestal van hout zit bijvoorbeeld op een koekepan

Uhm, ff luisteren.

De clap en de sner die in het begin inkomen vind ik zelf iets te droog.
Die synth die na 0.47 erin komt klinkt lekker, lekker retro ;) ....
2e synth lijn klinkt ook erg leuk. Alleen het geheel is wat dufjes, maar dat komt misschien door de lage bitrate van de mp3?
Melodie vind ik wel leuk, lekker vrolijk, maar toch ook weer niet echt vrolijk:confused:.
Is alleen jammer dat er vrij weinig nieuws gebeurt tot nu toe (2.59)
De mix is trouwens wel okee, niks wat er onwijs buiten valt ofzo.

Uhm word een beetje een warrig verhaal......maar het komt er dus op neer dat ik het idee leuk vind, melodietjes zijn leuk, drumgeluidjes zijn lekker electro, alleen er mist iets.
En als alle synths spelen gebeurt er ook vrij weinig.
Maar toch wel een leuk nummertje ook eigenlijk wel :)

Kwinten...

Origineel geplaatst door ZeromaNoiS
Melodie vind ik wel leuk, lekker vrolijk, maar toch ook weer niet echt vrolijk:confused:.

:D

Ja er had eigelijk nog ergens een string bijgemoeten, maar alles klonk steeds vals tenopzichte van
een paar andere geluiden. Ik had van alles geprobeerd. De synths opelkaar getuned, verschillende
geluiden, maar niks hielp. En als ik dan eenzelfde melodie op meerdere synths afspeelde klonk het weer niet vals.

Back