Loopje nr. 42

Kom op, waar is ie nou?
Ehm.... Ik vond het opeens niet meer om aan te horen!
En een beetje valserig...
Volgens mij kwam dat door het orgelgeluid...
Daar zit nu minder fx op..

Heb 'm weer online staan...

Laatst gewijzigd:
0.44, 0.58, 1.24. Het zijn geen zeemeeuwen, gelukkig, maar dat water is wel een meerwaarde in je track moet ik zeggen. De inzet van de fade out van het water op 1.34 is perfect kijkend naar wat er gebeurt op 1.51. Ik vind het gefilter op 1.51 perfect in de mix zitten, lekker spacy!

2.22 pakt echt de aandacht, heel knap gedaan.

Op 3.26 zit ik echt te genieten van het gefilter, maar ook van het orgel waar niet mis mee is. En als je dan de hele track in zijn geheel pakt zet je op 3.58 een perfect einde in!

Je mix is ook veel transparanter nu, heb je minder effecten gebruikt?

Ik vind het een hele leuke track zo Scep! En helemaal omdat ik het vanaf de eerste edit ken, Super!

Ik vind het een hele leuke track zo Scep! En helemaal omdat ik het vanaf de eerste edit ken, Super!

Dank!! Ik heb inderdaad een paar effectjes geschrapt.

Ik heb het orgeltje nog wel vervangen door een iets minder vals klinkende..
Het geluid kwam na vaak er naar te luisteren wat zeurderig over.

Misschien wordt het tijd om weer eens aan een nieuw trackje te beginnen!
Op naar een "volgend avontuur"..

http://soundcloud.com/scepticist/under-construction-just-a-loop

Slim dat je deze nu zo houdt zoals ie is en doorgaat naar een nieuw nummer. Gewoon alle inspiratie meenemen in een nieuw nummer, zo doe ik dat altijd. 'If it ain't broke, don't fix it'!, laat loopje 42 dus met rust zou ik zeggen.

Slim dat je deze nu zo houdt zoals ie is en doorgaat naar een nieuw nummer. Gewoon alle inspiratie meenemen in een nieuw nummer, zo doe ik dat altijd. 'If it ain't broke, don't fix it'!, laat loopje 42 dus met rust zou ik zeggen.
Lol, ik denk dat je vanochtend niet hebt geluisterd..
Had verwacht dat je wel geshockeerd zou zijn! :-)
Toch maar besloten het muziekje over een andere boeg te gooien..
Want ik begon me er aan te ergeren!
Alleen past het zeegeluid nu nog minder, denk ik..:S
Ik ben 'r trouwens nog maar 2 weken ermee bezig...............

Laatst gewijzigd:
Ehm, 't is dus een iets ander deuntje geworden.. :S
Misschien ga ik de "elektrische piano" nog wat afwisselender maken...

http://soundcloud.com/scepticist/under-construction-just-a-loop

Je kan deze edit ook 'Loopje nr. 43' noemen wat mij betreft Scep! Beetje ambient dit..., wel mooi.
Toch zitten er dezelfde ingrediënten in... :-)

Heb je van de vorige edit nu wel een backup gemaakt?
Ja, wel van een paar bestanden, voordat ik zo'n grote verandering maakte!
Maar ik heb van de verschillende versies deze keer niet allemaal een backup opgeslagen...
Je merkt er misschien niet veel van hier op 't forum, maar ik zit me regelmatig te ergeren aan mijn muziekjes......
Dus vind ik het soms niet zo belangrijk iets te bewaren... :S

De laatste versie klinkt top. Maar wat ik mis zijn de achtergrondnuanties van eerdere versies. Misschien kan je die wat prominenter maken?

Maar dit bedoelde ik nou net met inspiratie meenemen en verwerken in een nieuw nummer, zoals ik eerder schreef.
Toch voelt dit nog steeds loopje nr. 42 voor mij..
Ik heb de eerdere versie afgekeurd ;S

Maar wat ik mis zijn de achtergrondnuanties van eerdere versies. Misschien kan je die wat prominenter maken?
De achtergrondnuanties.. Ik zal nog even goed luisteren, want begrijp niet precies wat je bedoelt!

Maar wat ik mis zijn de achtergrondnuanties van eerdere versies. Misschien kan je die wat prominenter maken?

De achtergrondnuanties.. Ik zal nog even goed luisteren, want begrijp niet precies wat je bedoelt!

Heb het enkel 2x met een koptelefoon beluisterd, maar wat me opviel, was dat de eerdere versie meer arppegio-achtige geluiden in de achtergrond had, terwijl de volgende versie zich expliciet richtte tot de bass en piano. Misschien kan je af en toe wat delay meer op de voorgrond brengen om wat rithmisch verschil uit te maken. Overigens klinkt het heel leuk.

En een beetje te veel zee:) 01:30 min?

Zucht nee....... Ik ben nog niet tevreden.......
Ik vind het eigenlijk een ontzettend zeikmuziekje.... :S
Heb me nu voorgenomen 'm even te laten rusten!

'frustration rised to the surface...'

Idd... :S Heb nu de "elektrische piano lead" weggehaald, want daar ergerde ik mij aan..

Verder zit het op dit moment niet zo mee in m'n leventje, dus genoeg ergernissen om me druk over te maken!

https://soundcloud.com/scepticist/under-construction-just-a-loop

Had zowaar nog wat inspiratie en energie voor een eenvoudige progressie!
Er zitten nog wel wat schoonheidsfoutjes in....

Wordt op dit moment geuploaded... :-)

Back