Ehm.... Ik vond het opeens niet meer om aan te horen!Kom op, waar is ie nou?
En een beetje valserig...
Volgens mij kwam dat door het orgelgeluid...
Daar zit nu minder fx op..
Heb 'm weer online staan...
Laatst gewijzigd:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ehm.... Ik vond het opeens niet meer om aan te horen!Kom op, waar is ie nou?
Ik vind het een hele leuke track zo Scep! En helemaal omdat ik het vanaf de eerste edit ken, Super!
Lol, ik denk dat je vanochtend niet hebt geluisterd..Slim dat je deze nu zo houdt zoals ie is en doorgaat naar een nieuw nummer. Gewoon alle inspiratie meenemen in een nieuw nummer, zo doe ik dat altijd. 'If it ain't broke, don't fix it'!, laat loopje 42 dus met rust zou ik zeggen.
Haha, daar heeft het inderdaad wel iets van weg.. :-Dbeetjr reclame achtig
Toch zitten er dezelfde ingrediënten in... :-)Je kan deze edit ook 'Loopje nr. 43' noemen wat mij betreft Scep! Beetje ambient dit..., wel mooi.
Ja, wel van een paar bestanden, voordat ik zo'n grote verandering maakte!Heb je van de vorige edit nu wel een backup gemaakt?
Toch zitten er dezelfde ingrediënten in... :-)
Toch voelt dit nog steeds loopje nr. 42 voor mij..Maar dit bedoelde ik nou net met inspiratie meenemen en verwerken in een nieuw nummer, zoals ik eerder schreef.
De achtergrondnuanties.. Ik zal nog even goed luisteren, want begrijp niet precies wat je bedoelt!Maar wat ik mis zijn de achtergrondnuanties van eerdere versies. Misschien kan je die wat prominenter maken?
Maar wat ik mis zijn de achtergrondnuanties van eerdere versies. Misschien kan je die wat prominenter maken?
De achtergrondnuanties.. Ik zal nog even goed luisteren, want begrijp niet precies wat je bedoelt!
01:30 min?'frustration rised to the surface...'