• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

roland JX-3P en studio electronics atc-xi quad

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
studio electronics atc-xi quad filter

dit is echt een geweldige synth module!
de 4 atc filters zijn in de synth geïntegreerd: minimoog, sem, tb303 en arp2600 filter....

zeer uitgebreid te editten, veel modulatie en cross modulatie mogelijkheden, ringmodulator, audio in.
te veel om op te noemen.

de atc heeft een zeer krachtig analoog geluid. kan zich echt meten met een moog source of mini.
ik vind m veel beter klinken dan de se-1 of een little phatty bijvoorbeeld.

kost €900 en is in topstaat, komt met origineel manual

dan nog roland jx-3p, zonder programmer, maar dat mag de geluidspret niet drukken.
ik vind m er heel mooi uitzien.
werkt uiteraard prima.
kost €275 en dat lijkt me niet te veel voor zo'n mooie analoge polyfone synth

Attachments

• DSC07693.jpg
    DSC07693.jpg
    85,6 KB · Bekeken: 190
  • DSC07694.jpg
    DSC07694.jpg
    92,8 KB · Bekeken: 161
  • DSC07697.jpg
    DSC07697.jpg
    76,3 KB · Bekeken: 166
  • DSC07699.jpg
    DSC07699.jpg
    60,3 KB · Bekeken: 155
  • DSC07700.jpg
    DSC07700.jpg
    61,6 KB · Bekeken: 162
fijn, zo'n tikfout

moderator, zou je er JX-3P van willen maken? bedankt !

studio electronics atc-xi quad filter

dit is echt een geweldige synth module!
de 4 atc filters zijn in de synth geïntegreerd: minimoog, sem, tb303 en arp2600 filter....

zeer uitgebreid te editten, veel modulatie en cross modulatie mogelijkheden, ringmodulator, audio in.
te veel om op te noemen.

de atc heeft een zeer krachtig analoog geluid. kan zich echt meten met een moog source of mini.
ik vind m veel beter klinken dan de se-1 of een little phatty bijvoorbeeld.

kost €900 en is in topstaat, komt met origineel manual

dan nog roland jx-3p, zonder programmer, maar dat mag de geluidspret niet drukken.
ik vind m er heel mooi uitzien.
werkt uiteraard prima.
kost €275 en dat lijkt me niet te veel voor zo'n mooie analoge polyfone synth

:slotje: vriendelijk bedankt

jx3p is 3-dubbel gereserveerd en de atc-x is toch een twijfelgeval. het is helaas nèt geen moog source, maar het scheelt niet veel en hij biedt zoveel extra....

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back