Justin Timberlake - Rock Your Body Remix

ben benieuwd, ga snel luisteren een dezer dagen

aardig nummertje.

die gast kan echt voor geen meter beatboxen trouwens. als ik het toevallig hoor krijg ik altijd een soort van gevoel van plaatsvervangende schaamte (vooral die 'wikka-wikka-rock your body' en die 'vvvvvooeep'). wat een loser.

tis niet serieus bedoeld hoor. had ff geen zin om een nieuwe
track te maken dus heb ik mij maar wat zitten amuseren :D
maar kga er misschien wel eens een snellere en betere versie
van maken waar ik de samples door een granulator ga halen
en de boel eens goed up fucken. :P

isnieZot

Hmmm een track van Pharrel van The Neptunes onder handen nemen, ik begin er niet aan. *D
Neptunes vind ik echt de beste producers van de aardkloot op dit moment.

Het is overigens een heel andere remix dan ik had verwacht. Klinkt wel grappig maar inderdaad, dat beatboxen is niet echt Justin zijn ding. :D

ik vind em wel kik :)

geinug, maar heb je het van tv gesampled? zit onder elke sample echt heel zachtjes een hele hoge toon?

Off topic - maar toch nieuwsgierig

Off topic - maar toch nieuwsgierig

FF een rechtenkwestievraagje...

Kan een artiest (in dit geval Justin Timberlake) over zo'n verknipt en gehakt stukje jatwerk zeg maar (enkel positief bedoeld) zijn rechten claimen en er bijvoorbeeld geld voor gaan vragen? Er staat mij zoiets bij dat je 1 seconde van een riff o.i.d. mag gebruiken in een nummer (met commerciële pretenties). Of zie ik die klepels weer eens niet hangen?!

Re: Off topic - maar toch nieuwsgierig

Re: Off topic - maar toch nieuwsgierig

Origineel geplaatst door Ferric
Of zie ik die klepels weer eens niet hangen?!

ja. als ze maar 0,3 milliseconden van herkennen van hetgeen jij gesampled hebt ben je de lul.
het is sowieso illegaal, ongeacht de lengte van je sample.

Klinkt als JT door Aphex Twin van achteren ge....

Vooral die 'bad-eend-sound' in het laatste gedeelte is loik!

:D 8o)

Re: Re: Off topic - maar toch nieuwsgierig

Re: Re: Off topic - maar toch nieuwsgierig

Origineel geplaatst door cyan_circle
ja. als ze maar 0,3 milliseconden van herkennen van hetgeen jij gesampled hebt ben je de lul.
het is sowieso illegaal, ongeacht de lengte van je sample.

maar als je er maar 1000 of 1500 ofzo van verkoopt maken ze er geen werk van hoor..van een kale kip is nix te plukken....

Ik vind 'm goed!! Origineel idee om niet de hele track te remixen maar gewoon wat nieuws bouwen van die beatbox sampletjes. :okdan:

Origineel geplaatst door EDP
geinug, maar heb je het van tv gesampled? zit onder elke sample echt heel zachtjes een hele hoge toon?

kheb eerst 4 versies van het nummer moeten downloaden eer ik een versie had met het gebeatbox in.
het is dus van een mp3tje gesampled. daarom dat de kwaliteit zo slecht is. :r

isnieZot

Back