Geoffrey T. - Jack Your Body (house/rave)

Een mix van house en oude rave. Typische muziek die ik een paar jaar geleden op een festival zou horen, waar iedereen uit ze dak gaat, maar ik zelf weer snel doorloop. Daarmee bedoel ik dat het niet mijn soort muziek is. Buiten dat is het een goede track. Lekker bass die speelt met andere geluiden. Leuke bekende samples van vroeger. Zal het goed doen op de dansvloer!

Lekkere old skool dansvloer track, wellicht iets teveel herhaling van de volcal samples, maarja zo ging dat vroeger, verder niets op aan te merken :dj:

Thanks allen! Ik heb inmiddels de mix nog een klein beetje gewijzigd en er nog wat crashes tegenaan gegooid. Het is inderdaad bedoeld als een simpel pretentieloos nummer voor op de dansvloer, puur om lekker op te dansen en een vrolijke smile op ieders gezicht. Ik herbeleef meestal mijn eigen house tijd (1991-1995) wanneer ik een house of techno nummer probeer te maken. :)

Hij is wat aggressief op mijn ribbon tweeters hier. Ik heb natuurlijk zelf ook al wat uurtjes met de hoofdtelefoon gehad maar mss een dingetje.

Back