ARP 2600 Replica

Voorzichtige schatting, denk dat dat zo'n 300-400euro zal worden. Ligt vooral aan de prijs van knoppen, faders, sockets. De weerstandjes, elco's, transitors etc zal niet zo veel zijn, hooguit 100euro.

Dan begint het toch weer redelijk aan de prijs te raken helaas; 850euro + 400 euro componenten is alweer 1250euro.. En dan nog de assemblagekosten (of tijd, indien je het zelf doet)

Wow....wordt toch een heel stuk duurder dan verwacht helaas.

Valt toch wel mee? In het begin van het project was er een schatting van zo'n $1000,- voor de kit + componenten (dus zonder case of shipping e.d.). Het is misschien nog niet duidelijk wat de componenten gaan kosten, maar lijkt me dat die schatting toch redelijk realistisch is geweest. Tenzij de componenten uiteraard erg duur gaan zijn...

Wie heeft er liever een real size ARP 2600 pcb/panel (met arp logo en al) clone eigenlijk?

Wie heeft er liever een real size ARP 2600 pcb/panel (met arp logo en al) clone eigenlijk?

Je bedoeld met grote jacks etc ipv minijacks?

Ikke :)

Moet kunnen toch

Iemand tekent het frontje met dat scheafer software paketje, Original size.

De schuiven en jacks op vero boards voor de montage en een groot draadjes feest naar het kloon pcb.

Maar wat is daar leuk aan buiten meer ruimte innemen ?

Jean heb jij eigenlijk ooit een 2600 gehad?
Ik weet dat je in de loop van de tijd veel verschillende synths heb uitgeprobeerd vandaar m'n nieuwsgierigheid :)

TTSHSAE.jpg

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!! :halleluja :{

Ben benieuwd hoe duur dit gaat worden!

Zthee is ook net vader geworden he? Dat vermindert de kans op nog een project van deze magnitude aanzienlijk. ;)

of juist niet,lekker thuisblijven bij de vrouw ;)

die sequencer wil ik ook wel,zonder die groot opdruk dan wel..

Back