4 track cassette recorder

Status
Please reply by conversation.
Ik heb een 280 model voor je voor 90 euro.

is dat wat?

zou voor tascam gaan, volgens mij zijn die beter dan fostex...
en liever iets meer uitgeven voor een goed werkende , dan de goedkoopste op marktplaats.nl

natuurlijk krijg je het bepaalde cassette deck , maar dat wil je natuurlijk ook.

luister even naar dit filmpje. zo klinkt het.

ja tascam mag ook kan evt een oude tascam 244 kopen vragen ze 150 euro ,die ziet er ook erg strak uit ,vindt de prijs een beetje hoog, kan ik mischien beter een echte reel to reel 4 sporen kopen

da's kwalitaitief wel beter ja.
een oude tascam 464 of zo zal niet meer dan 80-100 euro mogen kosten.
een 4 sporen 1/4 inch misschien het dubbele.
probleem is vooral een te vinden die het goed doet ,en nieuwe tape.

stond pas ergens een fostex r8, mooie goed betaalbare machine

let erop dat de bandloop goed is : hij niet uitvalt tijdens het lopen , of bandjes vastlopen
ook spoelen etc moet goed gaan.
let er ook op dat hij goed opneemt en weergeeft op alle 4 de kanalen.
neem je tijd om te testen .
succes !

nou net geweest tape wou niet lopen,belt was te slap je hoorde de motor duidelijk hard spinnen

miste ook een paar knopjes en 2 deuken,

hij wou er toch minimaal 100 euro voor, laat maar..

ik heb er ook nog 1
mist belt

Ik heb een 280 model voor je voor 90 euro.

Als 'ie goed is een aanrader. :okdan:

Heb ik zelf ook jaren op gewerkt en veel plezier aan gehad. Zelfs nog met tijdcode gesynced aan de PC. Maar dan houd je weinig sporen over. Mooie aan de 280 is dat 'ie 8 kanalen heeft. En 4 sporen. En zelfs 1 of 2 aux send/return. Je kunt er best veel mee.

Ik heb een Tascam 4 sporen cassettedeck staan. Moet nog wel gereviseerd worden. Nieuwe snaartjes erop en hij is waarschijnlijk weer prima. Revisiesetje had ik er al voor gekocht. En ook de originele handleiding, service-manual en schema[s heb ik erbij. Voor als je zin in wat knutselwerk hebt, en daarna een super 4-sporen deck.
Het is de Tascam 234 syncaset. Mijne heeft én rackoren én beugels. Zie de foto's (internet, niet de mijne).

Attachments

• Tascam 234 + rackbeugels.jpg
    Tascam 234 + rackbeugels.jpg
    39,8 KB · Bekeken: 57
  • Tascam 234 + rackoren.jpg
    Tascam 234 + rackoren.jpg
    42,9 KB · Bekeken: 50
Status
Please reply by conversation.
Back