• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Diverse gear

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Johndoe11

Gedeactiveerd account
Ik ga de studio wat uitdunnen, de volgende spullen gaan in de verkoop
ALLES is als NIEUW in doos, geen technische of cosmetische schade 10/10

Moog Voyager RME €2.100
Moog Slim Phatty €650
Moog Slim Phatty woodkit €75,00 (SP + WK samen voor €700)
Moog Minitaur €475
DSI P08 Rack PE met keyboard knobs, potmeters, geen encoders! € 1.150
DSI Tempest €1.500
JOMOX Mbase_11 €180,00
DSI Tempest €1.300

API 2500 compressor €2500
API 5500 EQ €2000
SSL G Buscompressor € 2500
CharterOak SCL-1 €2500
A-Designs HM2 NAIL Compressor €2000
A-Designs HM@ EQ HAMMER €2000
SSL X-Desk €2000
SSL X-Panda €2000
SSL X-Patch €750
SSL Alphalink MADI AX €1.800
RME HDSPe MADI €1.100

De CharterOak is op dit moment €2.399 inlcl. Btw, daarom een prijsverlaging naar €2.000

Een hele hoop reacties in mijn inbox, even een update om teleurstellingen te voorkomen
de Mbase is uit de verkoop
voor de overige artikelen is de vraagprijs de laagste EU online nieuwprijs incl. BTW -20%
a.u.b. géén PM's meer sturen met voorstellen die veel lager liggen
alle verkopen zijn als particulier, ik lever geen BTW factuur, het is dus gewoon particulier 2e hands.
Heb je een BTW nr. raad ik je aan gewoon nieuw te kopen, ik heb geen interesse in afbraakprijzen

ALLES is als NIEUW in doos, geen technische of cosmetische schade 10/10
nog beschikbaar:

Moog Voyager RME €2.100
Moog Slim Phatty €650
Moog Minitaur €475
JOMOX Mbase_11 €180,00
SSL G Buscompressor € 2300
CharterOak SCL-1 €1600
SSL X-Panda €2000
SSL X-Patch €750

Meerdere zaken in één keer? PM! en we komen er wel uit!

SSL G verkocht!

nog beschikbaar:
Moog Voyager RME €2.100
Moog Slim Phatty €650
Moog Minitaur €475
JOMOX Mbase_11 €180,00
CharterOak SCL-1 €1600
SSL X-Panda €2000
SSL X-Patch €750

Zelden aangeboden: SSL X-Patch

Zelden aangeboden: SSL X-Patch

Een z.g.a.n SSL X-patch, wegens inkrimpen compressor arsenaal is deze overbodig

prijs €700 of een goed bod a.u.b. (nieuwprijs €899)

Turn your studio outboard into plug-ins.
X-Patch is designed to deliver the flexibility of plug-in style routing to boutique analogue processing. Developed from technology at the heart of SSL’s acclaimed Matrix console, X-Patch provides a 16x16 SuperAnalogue™ routing matrix that can be Ethernet controlled remotely from a standard computer. SSL’s Logictivity™ Remote Studio Browser application provides Set-up, Configuration and Preset Storage and makes the X-Patch the perfect tool to incorporate analogue processing into any production studio environment. X-Patch can function as a simple ‘X-Y Router’ or as a ‘Matrix’ to create complex processing chains. This allows for analogue processing to be built into favourite processing chains and then easily placed into signal paths, for example, favourite Mic Pre, EQ & Dynamics processors recalled as the perfect vocal chain at a single stroke. In a studio environment X-Patch speeds up workflow and aids creativity by reducing the constant physical re-patching required when using only a patch bay for routing. Up to six X-Patch units can be controlled in parallel from a single instance of the X-Patch Logictivity Browser software

nog even apart het vermelden waard, de X-patch lkan bestuurd worden via MIDI, dmv een program change commando kan je dus je patchbay configuratie opslaan in je DAW pr project met instant recall. Tevens kan je een aantal presets maken voor veel gebruikte patches.
Sluit alles één goed aan en kruip nooit meer achter je rek en gebruik outboard als plugins!

Bericht door een moderator:
Houden we het nu weer een beetje rustig met het schoppen?? ik adviseer je nog even de marktplaatsregels door te nemen die voor iedereen hier gelden

De P08 is toch niet verkocht, want verkoper haakte af na een week reserveren :(

blijft over:

nog beschikbaar:
DSI P08 Rack PE met keyboard knobs, potmeters, geen encoders! € 1.100
JOMOX Mbase_11 €180,00
SSL X-Panda €2000

Prophet alsnog verkocht!

komt bij Cyclone analogic TT-303 als nieuw in doos met factuur CA france met nog 1/5 jaar garantie.
Ik heb té veel monosynths en nu met de Cirklon heb ik de sequencer ook niet meer nodig. vraagprijs €600 of PM me maar een voorstel

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back