Uitleg motif xs 7

Jos Groot

Nieuwkomer
Wie kan mij, eventueel tegen betaling, op weg helpen met de motif xs 7. Ik heb veel geluiden aangeschaft, maar bij een poging de geluiden te laden, heb ik geluiden overgeschreven. Dus kwijt. Graag zou ik meer weten over het opslaan en wisselen van geluiden. Ik woon in Wervershoof, vlakbij Hoorn.
Gr Jos

Dag Jos,

Heb je de originele Motif xs sounds overschreven? Voor zover ik me herinner zijn dit kopieën van preset voices. Dus die heb je dan nog, want presetvoices kun je niet overschriven.

Het lijkt me dat je alle uservoices moet kunnen wegschrijven naar een usb stick. Daarna kun je veilig nieuwe voices inladen.

Kom je hier verder mee?

Mvg

Hoi Sutur, ik durf niet meer. Ik wil inderdaad mijn eigen geluiden op de usb zettten, dan de synth naar de fabrieks instellingen terugzetten. Dan denk ik dat ik alles weer heb.
Ook wil ik graag kijken welke geluiden ik van de aangeschafte geluiden ik wil blijven gebruiken, en opslaan in de motif. Heb jij zelf ook een motif?

Ik zag ook eerst niet zo goed in hoe het allemaal werkte met nieuwe geluiden (met nieuwe samples) toevoegen op mijn XS6, maar ik vond op Motifator.com ALLES wat ik weten wilde.

Waarom zou je hem terug willen zetten naar de fabrieksinstelllingen? Wat al eerder werd gezegd, de user-banks bevatten alleen geluiden uit de presets.

Succes!

Ik wil in ieder geval mijn geluiden die ik in userbank 3 heb opgeslagen opslaan op usb. Vervolgens wil ik de aangeschafte geluiden laden. De mooie geluiden wil ik dan opslaan in de motif.

Jos, dat moet toch lukken met de uitleg in de manual?
Mvg

Hoi Sutur
Is het heel brutaal je te vragen mij te helpen. Ik weet niet waar je woont, maar ik kan naar je toe komen. Ik kom er met de beschrijving niet uit. Ben niet zon computervituoos. Doordat het zo mis ging ben ik bang mijn geluiden kwijt te raken. Ik wil je natuurlijk een vergoeding geven voor de tijd die je er in steekt.

Back