Going with the hype

=XTRECIST=

Signal Overload
Hehe,

het lijkt wel een hype om je na zoveel posts jezelf te introduceren. Nah, dan ik ook maar. :)

Ik ben Chrisis X, en woon in Almere. Ik luister house vanaf 89, en in 91 kwam ik met de Hardcore in aanraking. Sinds dien verslaafd eraan. Maar ik luister ook andere herrie, zoals Techno, TripHop, Drum&Bass, Jazz, als er maar gevoel in zit.
Ik maak herrie sinds begin 2000. Heb toen bijna afgezonderd zonder de scene nog te kennen mezelf het produceren aangeleerd in Magix 3 en 2 sample CDs. Heb daarmee mn eerste demo gemaakt en opgestuurd naar Promo, mijn voorbeeld qua herrie en geluiden! Going with the hype doe ik zeker niet, heb duidelijk een eigen stijl wat veel mensen nog niet helemaal begrijpen. Ik maak meestal Hardcore, maar probeer het Techno gevoel ook onder de knie te krijgen. Verder maak ik wat in me opkomt.
Mijn doel is om op plaat te komen. En dat kom ik ook. En als ik zo door ga zal t niet lang meer duren.*D I just know!

Duidelijke taal.
Heb laatst hypocrite alarm gedownload, en klinkt erg goed.
Denk dat je ook wel muziek kent van converter, of niet?

En euh ja welkom dan.

welkom en al ;)

Mijn doel is om op plaat te komen. En dat kom ik ook. En als ik zo door ga zal t niet lang meer duren. I just know!

That's the spirit!

Welkom :)

Vergeet niet te vermelden dat je alles van mij hebt geleerd!

welkom.....maarreh....houd nu je bekstrecist :D

Thehe, thanks folks.

Ja, ik zit ook op t MoH Forum, maar ik zal me hier meer gedragen. ;) Maar daar heb ik ook veel van Bikkel geleerd. Dat is nou echt een goede XtreNerd in appz!

Over dat platencontract: klinkt misschien arrogant of wat, maar ik weet t gewoon. Ik ben nog lange geen meesterproducer en mixer. Zeker niet. Maar mijn onderliggende gedachte is deels om 'The King' een beetje te onderscheppen met zn soortgelijke herrie. (DJ Promo). Ik heb 3 jaar geleden die demo gestuurd, en was blijkbaar te vaag en raar, ook al hoorde hij dat t wel origineel is. Ja, mix technisch was t zeker niet goed, maar qua IDen en geluiden die ik maakte in Magix 3 waren vooruitstrevend als ik de HC van nu hoor. En nog meer truukjes, foefjes en ideeen die ik al eerder in gedachte had komen nu beetje bij beetje uit. De mix van Techno en HC was ook al mijn wens omdat te maken 6 jaar geleden. Maar ik wist niet, nu nog amper, hoe dat te realiseren.
Zoals Tina, was kosten die Kondome?, Kuthoereh, het 'whoah' geluid (Attack 1 op 0, attack 2 iets open), het kraak piep geluid... dus idd Apex Twin achtige meuk, terwijl ik dat nog nooit gehoord had.

Nu de HC meer open staat voor vagere stijlen, zal mijn herrie ook sneller ge-accepteerd worden. (Manu en meer dat ruige Franse werk).

Mijn voorspelling is dat de zware Drum & Bass / Breakbeat (Prodigy bijv.) wordt gemixed in HC, zoals Peaky Pounder dat deels gedaan heeft. Bestaat nu al, maar wordt groter.

Klinkt waarschijnlijk allemaal bla bla, maar watch me :biertje:. Mijn enige drempel nu nog is t afmixen en tracks beter uitwerken!

The future is ours!

(En sorry voor de :r neigingen)

Het is niet arrogant het is gewoon een kwestie van doorzetten en talent hebben. Het is alleen de vraag hoe 'hoog' je gaat komen nadat je doorgezet hebt (in het algemeen gesteld).

Doorzetten doe ik zeker. Alles voor mn muziek! Of beter, audio. Doe jingles en andere meuk ook nog. :)

Back