Rydeen - YMO (cover)

Leuk om van alles een beeld te zien :)

De muziek zelf echter is niet helemaal mijn smaak...
Edit: Ik ken het origineel geeneens dus eigenlijk moet ik me bek gewoon houden ;)

Goede cover. Irriteerde me er geen moment aan dat sommige geluiden niet 100% het zelfde waren. Op een leuke manier opgenomen ook. En natuurlijk een goed nummer om mee te beginnen 8)

Weet ik niet, koffiekan, theekan, Melkan?
logo_melkan.jpg

@Bikkel: Ik heb wel geprobeerd alles er een beetje op te laten lijken natuurlijk, en ik had het ook vast beter kunnen doen, maar ik wil er nog een beetje mijn eigen stijl in houden natuurlijk :)

Erg leuk! Ik was vroeger een enorme fan van YMO (nog steeds eigenlijk) Je weet in ieder geval de emotie van toen weer terug te brengen. Dus goed gedaan! :okdan:

Hoe kazig het ook is; YMO heeft er wel voor gezorgd dat er in het westen vrijwel geen Prophet 5 synths meer te koop zijn voor een schappelijke prijs. Genoeg coverbandjes in Japan die meerdere rev. 2's hebben staan

Ha! Rydeen is juist erg leuk nummer! (smaken verschillen, ik vermoed ergens dat sommigen hem te frivool vinden)
Jouw versie komt redelijk in de buurt, al is hij nogal aan de makke kant.
De Synth1-versie heb ik destijds grijs gedraaid! :D (is op deze pagina te vinden: http://www.geocities.jp/daichi1969/softsynth/ , hij staat er onder 'Rydeen', uiteraard ;))

Leuk, die negen partijen apart in beeld gebracht. Mag ik vragen welke software je daarvoor gebruikt hebt?

(smaken verschillen, ik vermoed ergens dat sommigen hem te frivool vinden)
nou, het hoofd thema is wel ok, het 2e stukje is al meer vergelijkbaar met zo'n blije 80's gameshow tune en die *piew poow* tussenstukjes lijken er in te zitten om het toch al vele repeteren van de 2 voorgaande stukkies nog wat af te wisselen maar heeft opzich eigenlijk weinig toegevoegde waarde... vinnik dan...

Leuk gemonteerd, met al die losse parts!
Inderdaad een nummer dat je niet te vaak moet horen, maar leuk gedaan!

Ik vind het geinig, de video ziet er pro uit! Af en toe wat schel maar ik denk dat dit door de youtube compression komt.

Petje af!

(Je kunt ook goed spelen en ben kei jaloers)

Uiteraard moet je van deze muziek houden :) maar sowieso ontzettend cool gedaan :halleluja :mega:

Back