sample slice modular module

nee daar heb ik nog geen berekening voor op los gelaten... maar ik denk ongeveer dezelfde prijs als dat mn ttlfo module was. maar de komende batch ttlfo's heb ik door stijgende kosten iets duurder moeten maken. Was begonnen met t idee om alles kleinschalig te houden maar kom nu op een punt waarbij ik niet meer kan zeggen dat t een hobby is. Heb nu een paar jongens die mee denken en ook daar wel iets voor terug willen en de belastingdienst gaat op een gegeven moment ook even kijken... en ik wil t wel zuiver houden.

op een gegeven moment zit je midden in je droom
welldone willem;-] idd kosten moetje ..heen./weer berekenen
tis geen one off meer
deste meer des te beter zie ik ;-]
:doei::okdan::halleluja

Als mijn eerste 2 suggesties er in komen dan wil ik er wel een paar.
Mischien nog gateinputs voor oct up. En oct down?
En natuurlijk een transpose ingang :)

En ee Reset!

versie 4;-]] haha

we hebben m werkend! nu rest nog een kleine finetune in de code om 0 punten automatisch te detecteren zodat elke sample slice altijd exact op 0V begint zodat je nooit rare klikjes enzo krijgt... er zit nog een kleine varrasing bij... de sampleslicer kan ook cv signalen samplen!!!! (en slicen) maar we moeten nog even kijken hoe dat gaat reageren op de 0 detectie.

we hebben m werkend! nu rest nog een kleine finetune in de code om 0 punten automatisch te detecteren zodat elke sample slice altijd exact op 0V begint zodat je nooit rare klikjes enzo krijgt... er zit nog een kleine varrasing bij... de sampleslicer kan ook cv signalen samplen!!!! (en slicen) maar we moeten nog even kijken hoe dat gaat reageren op de 0 detectie.

Nice!!!! :okdan: Wanneer verwacht je hem in productie te nemen?

ik ben er zo eerst nog een paar dagen tussenuit en daarna het schema van de breadboard over zetten in gerberfiles en dan wachten op de pcb's en dat duurt meestal een maand. Dus in het meest gustige geval hebben we over 5 weken de eeste onderdelen voor assamblage maar ik verwacht dus eerlijk gezegd eigenlijk/helaas iets van 8 weken omdat dat finetunen wel echt de module nog weer toffer maakt. maar goed we hebben wel iets heel moois om naar uit te kijken!

cv-pattern generator ideetje om modular uit te werken?

cv-pattern generator ideetje om modular uit te werken?

hey jeroen, zou jij misschien interesse hebben om ooit eens de basis van mijn pattern generator te bouwen? die zou echt heel vet werken met die sequencer van jou..
ik heb al heel wat verschillende designs binnen synthedit gebouwd, dus qua opzet en gebruik is het al uitgewerkt..
ik heb momenteel een combinatie van modules (doepfer bitcrusher in feedbackloop met doepfer S&H->doepfer offset module->ADDAC quantizer), maar dat vraagt meer ruimte dan nodig zou zijn..

hier een test-opname van vandaag, alle patterns zijn bestuurd door pattern generators en alles is in 1x opgenomen in synthedit..
https://soundcloud.com/sirsicksik-angry-tracks/rain-and-sunshine

we komen er wel! :) is nou al een tijd geleden dat ik dit draadje heb geopend en mn ideeen die ik had zijn werkelijkheid geworden! Echter niet meer met de chip die ik eerst in gedachten had maar ondertussen is er veel gebeurd en zijn we een veel serieuzere weg ingeslagen met veel beter geluid en veel meer mogelijkheden! :)
binnenkort gaat de kickstarter open:
https://www.kickstarter.com/projects/ginkosynthese/3482242?token=0708b742

Back