Vreemd sys 100 scam

Dit is een bizar sneaky hack!! Ebay is dus bij deze dusdanig gehackt dat iemand in de zoekresultaten een pagina van zichzelf heeft weten te plaatsen!!

Ja 2000$ naar Nigeria sturen mag ook..het is een hele stiekeme scam, als je de pagina laad dan zit er in de fotos iets wat jou naar een andere site stuurt en daar resulteert alles wat je doet in een verwijzing naar een "nu kopen" locatie.

Van een produktomschakeling gesproken...

"Welcome to my store. I sell handbags,accessories,designer clothes,& women's & men's jewelry. The best deals start with good communication,so feel free to email with questions.Save me in your favorite seller list and visit often. New Gucci, Louis Vuitton & Chanel bags & accessories are added daily!"

:stupid 8D

Van een produktomschakeling gesproken...

"Welcome to my store. I sell handbags,accessories,designer clothes,& women's & men's jewelry. The best deals start with good communication,so feel free to email with questions.Save me in your favorite seller list and visit often. New Gucci, Louis Vuitton & Chanel bags & accessories are added daily!"

:stupid 8D

Is een gehackt account...zo kom je ze vaker tegen..maar meestal staat er dan "dont buy it now, mail to xxx" maar deze is iets slimmer.

Bij mij op de iPad heb ik nergens last van, zie ook maar 1 foto.

Ik zit met de Imac/Chrome op internet en bij mij gebeurt er iets heel vreemds. Ik heb nog niet meegemaakt dat je door een pagina te laden binnen Ebay naar een andere locatie word geredirect..

op mijn mac book pro gaat het ook zonder problemen die jij meld.

Ik heb ook geen problemen. (Imac met Firefox).
Ben wel niet ingelogd op ebay.
@Ralph: Jouw computer heeft toch toevallig geen virus?

Cheers,
Exo. :mega:

Ik ben ingelogd bij Ebay, en ik denk niet dat ik een virus heb..

Ik was niet ingelogd en wilde iets aan mn watchlijst toevoegen, normaal kom je dan in het inlogscherm maar kwam nu direct bij direct kopen uit.

dus ik heb net een Sennheiser VSM201 vocoder gekocht ........ :D

Je mag ook de helft naar mij sturen, ben je maar voor de helft je geld kwijt.

Ik was niet ingelogd en wilde iets aan mn watchlijst toevoegen, normaal kom je dan in het inlogscherm maar kwam nu direct bij direct kopen uit.

dus ik heb net een Sennheiser VSM201 vocoder gekocht ........ :D

dat bedoel ik dus..dat is niet normaal.

Is het niet normaal dat ik een Sennheiser koop of ..... ? ;) :P
Ik heb het gemeld aan Ebay .....

koop gerust een Sennheiser maar zelfs voor 2000$ is ie voor een Nederlander te duur..dus ik twijfel wel een beetje aan jouw geestelijke toestand..

:-)

Back