mijn studio annex crib IV

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Momenteel ziet een muur van mijn kamer er zo uit:
modulars2.jpg

allmodular.jpg

een paar tekenen van mijn bezoek zijn nog zichtbaar :) het blijft een mooie elektronica hobbymuur...!
hoe is het met schuifje 2/3 van je mackie?

ach so :) d8 al vond het al zo gek dat johnny zo'n ding had maar goed het us dus voor die knop :D (d8 dat hij ook graag met andere knoppe speelde8o) )

overigens johnny dat gele ding dat zit toch aan dat toetsenbord vast? was dat niet dat ding van koniginnendag? stond ergens op pallet ofzow dat ik me nog meen te herinneren?

Origineel geplaatst door Slipperman
mc303? wat moe tjij daar nu weer mee vind jou nu niet bepaalt iemand die grooved met zijn modulars op de beat van de MC303...
Ach ja... Ik gebruik hem als master clock en stuur er een midi kanaal mee aan die dan weer in de modulars eventueel gebruikt kan worden. Ik heb mijn MPC niet thuis staan, dus je moet iets. :)

Mijn faders werken weer perfect en inderdaad... Die gele stond op een pallet.
attachment.php

Maar het is wel een los toetsenbord.

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Ach ja... Ik gebruik hem als master clock en stuur er een midi kanaal mee aan die dan weer in de modulars eventueel gebruikt kan worden. Ik heb mijn MPC niet thuis staan, dus je moet iets. :)

Mijn faders werken weer perfect en inderdaad... Die gele stond op een pallet.
attachment.php

Maar het is wel een los toetsenbord.

juist die ja. kon em alleen nie vinde wist nie hoe die heette...

Origineel geplaatst door synthiaks
Een paar Moogs

Gewoon een vraagje:

na al die jaren werken ze nog steeds probleemloos, of worden ze regelmatig geserviced?

Michael.

Ik heb alleen met de Sonic 6 (blauwe moog) problemen gehad met het toetsenbord maar dit is vrij simpel te onderhouden. Het leuke van deze synths zijn de vele trimpots. Je kan alles zelf gewoon afstellen. Toen ik de Sonic 6 kreeg was het filterbereik erg laag. Dit heb ik zelf afgesteld en nou klinkt hij perfect. Je moet van tijd tot tijd weer wat dingetjes afstellen zoals de lfo en vco golfvormen. Het kan dan handig zijn als je een oscilloscoop hebt maar op het gehoor zijn veel dingen ook wel te doen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back