Spreek je Nederlands en maak je muziek met FL Studio?

Jan (Gloomy)

Gepokt en gemazeld
Spreek je Nederlands en maak je muziek met FL Studio? Kom dan gezellig langs op het Nationaal Fruityloops Forum om je werk met ons te delen. Laten we die oude vibe weer oppakken, naar elkaars tracks luisteren, elkaar motiveren en feedback geven. We horen graag van je!

Groeten,
De NFF-community in naam van de kersverse moderator, Gloomy :engel:
forum.fl-studio.nl

Hoi Jan,

toevallig assisteer ik vanaf vorige week maandag mensen met een beperking die of willen djen met serato of muziek willen producen in FL, ze zijn net bezig met de eerste lessen en ik moet ze nog leren kennen natuurlijk.
Het is nu alleen komende maandag nog en dan is het met de zomer dicht maar als ik na de zomer daar gasten zie die echt al tracks gaan maken met FL dan zal ik het aan ze doorgeven.

Je kunt het natuurlijk nu maandag al vermelden, dan hebben ze twee maanden om een track te presenteren op NFF??

Dit is uiteraard fantastisch nieuws!

Ben erg benieuwd ernaar, dank je wel @krautrock1958 :okdan:

Je kunt het natuurlijk nu maandag al vermelden, dan hebben ze twee maanden om een track te presenteren op NFF??
Ze zijn net begonnen met FL dus meteen al een track produceren da's nog iets te ver maar zodra er iemand is die al een beetje een track maakt dan zal ik het zeker doorgeven.
In ieder geval; succes met het Nationaal FL Forum!:okdan:

Back