Wie heeft er zin om een diy synth soldeer clubje te beginnen in eindhoven en omgeving

donfifis

Synth liefhebber
Wie heeft er zin om een diy synth soldeer clubje te beginnen in eindhoven en omgeving

Hallo mede synthforumers

Ik ben al tijden geintreseerd in diy synths maar door tekortkoming van kennis komt het er nooit van.
Nu vroeg ik me af of er toevallig meerdere mensen in eindhoven en omgeving zijn die interesse hebben om met zn allen een paar keer per maand samen te komen om in groepsverband wat diy projectjes te doen , waar als er mensen zouden zijn met wat kennis dit zouden willen delen met degene die wel willen maar er nog niet zoveel van begrijpen.
Als ik naar mezelf kijk ik ben willende te leren maar zou niet weten waar ik moet beginnen.
Ik weet dat er wat theorie bij komt kijken en zou dit ook graag leren terwijl we met een paar man bezig zouden zijn met wat projectjes zodat praktijk en theorie samen komen.
Op zich heb ik genoeg plaats bij mij thuis om samen met een paar man/vrouw bezig te kunnen zijn.
Als er mensen interesse zouden hebben post wat in dit forum en dan zouden we kunnen kijken hoe en wat en wanneer etc we dit zouden kunnen doen.
Het lijkt mij in ieder geval heel leuk om de ervaring op te doen en samen met synthesizer enthousiaste een beetje te hobbyen en ervaringen uit te wisselen.

Ik hoop dat we een leuk clubje kunnen vormen en zo samen in onze hobby elkaar dingen bij kunnen brengen.

Mvg

Sebastiaan

Ik woon wel in de buurt (Rosmalen), lijkt me erg gezellig!
Ben zelf alleen niet heel erg van de vaste prik, maar zo af en toe gezamenlijk solderen lijkt me leuk.

Goed initiatief!

Cool srpp dan als het allemaal een beetje vorm krijgt en wat meer mensen hebben om samen wat te doen laat ik wel even weten hoe en wat en dan kunnen we met zn allen een keertje afspreken om te kijken hoe we het gaan aanpakken.
En natuurlijk is het geen noodzaak om vaste prik te doen.

Jammer pwm maar amsterdam zal ook wel leuk zijn om te wonen en dat is waar het forum is een nice tool om dingen te leren en delen.

Mvg

Mooi initiatief, woon zelf in eindhoven en heb er wel interesse in.

Heb al enkel diy dingetjes gedaan maar ben helaas geen elektrotechnicus, samen wat solderen lijkt me dan een goede aanvulling op mijn gebreken...

Leuk arjan , je bent ook van harte welkom.
Als we nog een man of twee erbij hebben kunnen we iets reels afspreken en eens kijken voor een dag dat we allemaal kunnen.
In ieder geval laat ik nog wel even iets horen als we compleet zijn en dit topic is er ook ng voor updates.

Mvg

Sebastiaan

ik ben bezig om in denbosch een club op te zetten
@ de Digitale Werkplaats

met als uitgangspunt Lunetta synthesizers. (op basis van cmos)

Klinkt ook goed lab , als het mag zou ik mischien ook wel eens willen komen kijken want cmos is ook interessant.

Thnx lynx ik heb mn eigen opgegeven op de madspace site en ga daar zeker eens kijken , bedankt voor de info.

Je bent altijd welkom biam , zodra het wat meer vorm krijgt is via dit topic of een pm een uitnodiging voor jou en alle anderen.

Leuk dat er intresse is en ik hoop dat we ergens komen met dit hobby clubje , ik heb er in ieder geval goede zin in.
Bedankt voor alle replys tot nu.

Mvg

Tja, hier ben je welkom in ons clubje...
De Belgische kust is wat ver voor je ,,, Jammer :biertje:

Kom dagelijks in eindhoven. Dus mocht het iets worden hou ik mij aanbevolen.

Vic inderdaad jammer maar wie weet ooit leuk voor een uitstapje.

Mansvmachine je bent van harte welkom , dus als we iets concreets hebben laat ik ook jou wel wat horen.

Mvg

Back