Wie heeft er zin om een diy synth soldeer clubje te beginnen in eindhoven en omgeving

Een glaasje ranje extra met een roze koek zal ze wel op de plek houden...

nee geen concurentie maar gelijkminded mensen.

en wat betreft koffie en of andere dranken valt altijd een mouw te steken , maar dat vindt ik meer iets voor als het wat conreter is.:P

mvg

clubje

clubje

He, woon in Tilburg..en klinkt wel erg interessant dus al s het concreet wordt

laat maar horen
gr
appie

he, en via skype?

Ok mensen en mede sfers :P

Dan zal ik vandaag of morgen even berichtjes gaan rondsturen om te kijken of we wat kunnen afspreken.
Ik denk dat met 5 a 6 mensen het bij mij wel vol zit dus tijd om even na te denken hoe we het gaan aanpakken.
In ieder geval bedankt voor de intresse en mijn eerste gedachte gaat uit naar beginnen ergens eind mei na de vakantie utkering.

En je bent welkom hoor appie , hoe meer man hoe meer vreugd.

Zomnius via skype zou mischien ook kunnen als steun en toeverlaat 8~

Mvg

Sebastiaan

Bericht wat ik iedereen heb verstuurd.

Synthesizer diy club

Hallo mede geintreseerde in een diy clubje,

Ik stuur jullie dit bericht omdat jullie interesse hebben getoont in de draad die ik gestart was op synthforum.
Mij lijkt als we allemaal onze agendas erbij pakken het handig om eens te kijken om elkaar te ontmoeten en kennis te maken , onder het genot van wat te drinken en te knabbelen op een dag die ons allemaal uitkomt.
Mij lijkt ergens eind mei wel uit te komen , voor de rest ben ik elke avond vrij om iets te ondernemen , geen vriendin enzo lol.
Ik woon te eindhoven adres zal ik doorgeven wanneer we wat rond hebben , dus als jullie allemaal even kunnen kijken op welke dag avond of sweekends mischien smiddags jullie het best uitkomt dan zal ik kijken of we allemaal kunnen.
Mijn voorstel is om het ergens rond het weekend van 24 mei tot 26 mei te laten plaats vinden , als jullie het hiermee eens zijn kunnen we mischien een tijd afspreken dat het het beste uitkomt.

Het is in ieder geval mijn plezier om jullie allemaal uit te nodigen om kennis te maken en hopelijk een leuk diy synthesizer clubje te starten.

Mvg

Sebastiaan
Eindhoven

Laatst gewijzigd:
Hallo krautsjo je bent van harte welkom hoor. Ik telde 5 mensen dus een zesde past nog wel.
Ik zal je ook even het berichtje toe sturen.

Mvg

Sebastiaan

Back