Bericht wat ik iedereen heb verstuurd.
Synthesizer diy club
Hallo mede geintreseerde in een diy clubje,
Ik stuur jullie dit bericht omdat jullie interesse hebben getoont in de draad die ik gestart was op synthforum.
Mij lijkt als we allemaal onze agendas erbij pakken het handig om eens te kijken om elkaar te ontmoeten en kennis te maken , onder het genot van wat te drinken en te knabbelen op een dag die ons allemaal uitkomt.
Mij lijkt ergens eind mei wel uit te komen , voor de rest ben ik elke avond vrij om iets te ondernemen , geen vriendin enzo lol.
Ik woon te eindhoven adres zal ik doorgeven wanneer we wat rond hebben , dus als jullie allemaal even kunnen kijken op welke dag avond of sweekends mischien smiddags jullie het best uitkomt dan zal ik kijken of we allemaal kunnen.
Mijn voorstel is om het ergens rond het weekend van 24 mei tot 26 mei te laten plaats vinden , als jullie het hiermee eens zijn kunnen we mischien een tijd afspreken dat het het beste uitkomt.
Het is in ieder geval mijn plezier om jullie allemaal uit te nodigen om kennis te maken en hopelijk een leuk diy synthesizer clubje te starten.
Mvg
Sebastiaan
Eindhoven