Yamaha DX-100 Display

jefffressco

Ingeburgerd
Hey!

Ik heb laatst een leuke DX100 overgekocht, alles deed het. Maar toen ik alleen even een jack kabel in de input deed viel het display uit. Als ik van een scherpe hoek er op kijk dan zie ik wel dat hij het doet, heel slecht leesbaar, maar van er rechtboven op is het display onleesbaar.

Weten jullie toevallig wat ik hiermee moet doen? Heeft iemand hetzelfde probleem gehad?

Grtz,
Jeff

Okay, maar er verschijnen geen rare tekens, hij is gewoon amper leesbaar. Is het makkelijk om hem zelf open te maken of is het verstandiger om er een expert op los te laten gaan? Geluid doet het trouwens wel nog perfect!

Er zit een display contrast potmeter aan de achterkant van de DX100.
Deze heb je niet per ongeluk helemaal open of dicht staan ?

Meeen je niet! Ahahha ik ben straks thuis maar ik weet wel dat ik daar flink aan gedraaid heb om te kijken wat t precies deed! Als dat het probleem is dan lig ik straks in een deuk! :p ik laat jullie weten! Bedankt voor je reactie!

hahahah oooh ik ben echt een kneus! Dankjewel Synthfraek! Het was die display contrast podmeter aan de achterkant! Probleem opgelost! Ben wel blij dat ik het eerst hier gevraagd heb, anders had ik misschien voor niks m'n dx100 uitelkaar gehaald en misschien verkloot.

Hier kan een slotje op! :D

:slotje:

:mega:

Back