Langere doepfer voedingskabel

Status
Please reply by conversation.

pjoris

Ouwe rot
Wellicht kunnen vele onder jullie dit zelf maken, maar ik ben een DIY noob! Wie verkoopt me een doepfer voedingskabel van ~40 cm en stuurt die naar me op (Be). Al mijn kabeltjes zijn te kort ... Anders waar, koop ik dit ? Joris

Last edited by a moderator:
Grrr, twee typfouten in de titel - "Langere doepfer ..."

Hey Joris,hoe kan dat nu dat je een 40 cm kabel nodig hebt???? Heb ik nog nooit voorgehad dat de kabels van mijn modules te kort zijn,de busboards staan toch nooit zover weg?

Hallo Ronny,

't Is een analogue solutions case waar de connector nogal ver naar rechts staan. Ik wil de module uiterst links steken (voor esthetisch redenen, toegegeven, ik wil geen zwarte plaat midden tussen al dat blinkend grijs) en op de module staat de kabel aansuiting ook nog eens links. Swat, de gebruikelijke kabel is echt te kort ..., 30cm is wellicht voldoende maar 40 is veiliger.

Joris

Niemand? SchneiderBuro doet het, maar verstuurt enkel met fedex, en ik ben niet van plan direct iets anders te kopen bij hun. Dan wordt het een duur kabeltje. Ik zal eens bij Midician horen. Joris

Bij de betere electronica onderdelenzaak zetten ze ze zo voor je in elkaar. Hier in Amstedam heb je radio rotor, daar was ik onlangs om de onderelen voor zo'n kabeltje te halen. Hebben ze ze meteen voor me in elkaar gezet. kosten: een paar euro.

Bedankt. Ik zal dan eerst even bij de electronica zaak zien (als ik het durf vragen - snobbisme van verkopers heb je niet alleen in muziek winkels !) ... Anders stuur ik etaoin wel een pb. Joris

Nee ik zit in Leuven - daar is Aitec, morgen ga ik er eens langs. Ik dacht aan midician wegens lagere verzendingskosten dan Schneider - maar bedankt voor de tip. Evt als ik eens in Gent ben.

Hmm, OK. Dat was simpeler dan verwacht. Dit zijn dus gewoon onderdelen bij de electronica zaak te koop die je op elkaar moet duwen. Wel even opletten dat het pijltje naar de rode draad wijst. Eerste synth diy project geslaagd ...

Status
Please reply by conversation.
Back