Zie hier een complete motion control oplossing, ala The Hands van Michael Waisviscz, voor nauwkeurige midi aansturing, betaalbaar. 6 degrees of freedom. Ik heb een aantal patches voor dit ding gemaakt waarmee ik 'm samen met (Bruce Wiggins' freeware) Ambisonics vsts kan gebruiken als surround panner, mocht hier interesse in zijn zal ik de desbetreffende patches en details hier neerzetten.
Kijk hier voor meer info over dit apparaat:
sixense.com/products/sixense-midi-app
(tamelijk lame doch indrukwekkend) videodemo van de MIDI-programmatuur die erbij zit:
de behuzing is vrij crappy maar daar is de prijs ook naar (sub 100e). de sensors zijn echter van zeer hoge kwaliteit en worden erg nauwkeurig getracked. zeer strak lage latency ook. vele malen beter en bruikbaarder als MIDI/OSC controller dan de enigzins vergelijkbare kinect/wiimote.ook is er een uitgebreide SDK beschikbaar, bijvoorbeeld als sneakpeak om te zien wat er zoal kan qua customization.
Kijk hier voor meer info over dit apparaat:
sixense.com/products/sixense-midi-app
(tamelijk lame doch indrukwekkend) videodemo van de MIDI-programmatuur die erbij zit:
de behuzing is vrij crappy maar daar is de prijs ook naar (sub 100e). de sensors zijn echter van zeer hoge kwaliteit en worden erg nauwkeurig getracked. zeer strak lage latency ook. vele malen beter en bruikbaarder als MIDI/OSC controller dan de enigzins vergelijkbare kinect/wiimote.ook is er een uitgebreide SDK beschikbaar, bijvoorbeeld als sneakpeak om te zien wat er zoal kan qua customization.
Laatst gewijzigd: