• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Studio-opheffingsuitverkoop: interface/mics/stands/controller/multi etc

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

JorgV

Stamgast
Wegens enorme tegenvaller moet ik de studio fors inkrimpen. Hij was net begin dit jaar gegroeid en toen is er een hoop materiaal nieuw aanschaft, dus dit alles is maar voor een stuk of 3 projecten gebruikt. Is dus allemaal echt als nieuw, en daar zijn de prijzen ook wel naar. Veel dingen hoeven ook niet per sé weg (ik kan er wel een bestemming voor vinden :W, dus ik ben niet van plan belachelijk lage biedingen te accepteren. Als je meer dingen wilt overnemen valt er natuurlijk wel te praten. Ik heb overigens ook nog (bijna) overal de bon van, dozen niet.

De lijst, met (om het jullie makkelijk te maken) als referentie nieuwprijzen van Bax.

Focusrite Liquid Saffire 56 Firewire + TI PCI Firewire kaart
-Bax 669, van mij incl PCI kaart €550

Focusrite OctoPre MKii ADAT 8 preamps
-Bax 419, van mij €350

Behringer ADA8000 (deze is al wel wat ouder)
-Bax 189, van mij €130'

ICON Qcon Pro DAW controller (Mackie Control-like)
-Bax 559, van mij €450

Behringer Xenyx Control1 (Mackie Big Knob-like)
-Bax 174, van mij €150

Behringer HA4700 4 kanaals headphone amp
-Bax 98, van mij €80

Shure SM57 met tasje en klem - 2 beschikbaar
-Bax €109, van mij €85

AKG D112 kickdrum mic. Met mini statiefje, klem en foam
-Bax €163, van mij €130

K&M Micstands (goede dus!) 4 grote (lange arm), 2 lage (voor amps, kick, etc)
-Bax €41, van mij €25 (nog geen krasje op)

Multikabel met stageblock 16/4 20 meter
-€150

Sennheiser HD205-II headphones - 6 beschikbaar
-Bax €39, van mij €25

Misschien later nog wat klein spul (DI's, kabels), maar voor nu is dit het even :okdan:

Alles kan verstuurd worden, maar sommige dingen (controller, micstands) liever niet. Afhalen in Tilburg.

Ohja, vergeten:
Ruilen: tegen hetzelfde maar dan kleiner:
Bv Qcon DAW controller tegen Faderport, Focusrite + ADATs tegen goede kleine USB/PCI(e) interface. Zoiets :eureka:

Speakerstands inderdaad al weg, en nu is ook de D112 kick mic de deur uit. Er zijn ook wat dingen definitief uit de verkoop, en er is ook wat bijgekomen :)

Blijft over in een korter lijstje, met iets verlaagde prijzen:

Sennheiser MK4 + shockmount : €250
Audiotechnica grootmembraan condensator AT3035 (http://www.soundonsound.com/sos/jun0...les/at3025.asp) €100
Shure SM57 met tasje en klem - 2 beschikbaar: €85 per stuk

Focusrite OctoPre MKii ADAT 8 preamps: €325
Sennheiser HD205-II headphones - 6 beschikbaar: €25 per stuk of €100 voor alle 6

Op de AT3035 na is alles echt maar 3/4x gebruikt!

Vanwege het uitblijven van reacties, heb ik besloten het meeste toch zelf te houden, omdat ik anders met een half werkende studio zit. Voor die dingen die ik toch wil verkopen, maak ik ff een nieuwe thread - dat is duidelijker.

Deze mag dus :slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back