Slipperman
Rooibosje iemand?
Ik heb te koop het een en ander:
Peavey studiomix controller voor gebruik ik oa. Cubase, Cakewalk etc.
+ Heeft 9 motorized faders
+ Transport section met jog shuttle en wheel
+ per kanaal een knop en 2 endless rotarys (vrij toewijsbaar)
+ laag om informatie op te schrijven
+ 5 extra functie knoppen
+ Audio sectie met daarbij een preamp, inputs, outputs, monitoring section
Erg solide machine ! Werkt zowel onder windows als onder mac (cubase) en werkt gewoon op midi !
E350 euro of een goed bod of ruilen tegen mackie baby hui
Audiotrak Inca88 PCI 8 i/o kaart
In goede staat verkerende PCI multitrack kaart voor windows. 8 inputs en outputs waarbij de outputs als headphone outputs (dus stereo) geswitched kunnen worden of als mono monitoring channels.
E165 euro of eventueel emu kaart zodat proteus x erop gedraait kan worden (al dan niet icm met proteus x of emulator x)
Edirol UA25 USB geluidskaart
Edirol UA25 usb geluidskaart. Helemaal als nieuw. Even gebruikt op mac (werkt zowel onder OSX als OS9 als in Classic modus als op windows).
+ Goede preamps (2 stuks)
+ Handige neutrik combo inputs
+ Per kanaal controle over het volume
+ Digital input output
+ 24 bit 96 kHz maximaal !!!
+ Ingebouwde limiter (eventueel uit te schakelen)
+ Lekker compact
+ USB voeding ! (word dus door de usb poort gevoed)
+ Volledig alluminium dus licht en stevig (goed voor op reis)
+ Midi input output
Echt een top kastje !
Nu bij thomann.de voor 219 euro. Bij mij in zelfde staat voor 185 of ruilen tegen een Maudio firewire interface die pro tools compatible is en bus powered
Akai taperecorder
4 spoors waarvan 2 ghost sporen. Taperecorder nog goed werkend, goed geluid. Weet er weinig van. Inclusief wat banden.
Knopje mist voo ik geloof het volume maar dat is voor de helft (is een knop die uit 2 delen bestaat. 1 voor links 1 voor rechts, dat op 1 knop)
75 euro of bod of Yamaha tx7 of Alesis mmt8??
Op alles kan geboden worden. Ruilen altijd mogenlijk ! Sta open voor veel dingen. Combinaties mag ook !
Ik stuur enkel de geluidskaarten op ! Taperecorder is te zwaar (40 kilo?) en de peavey heeft een raar formaat die lastig in dozen past (word gewoon lastig goed solide verpakken. Ben geen inpak bedrijf en heb enkel kranten en dozen van de edah en ben iedere keer als ik wat opstuur bang dat er toch wat kapot aan gaat oid... Dus liever niet.
Woonachtig in het mooie (ahum) roosendaal (NB)
Peavey studiomix controller voor gebruik ik oa. Cubase, Cakewalk etc.
+ Heeft 9 motorized faders
+ Transport section met jog shuttle en wheel
+ per kanaal een knop en 2 endless rotarys (vrij toewijsbaar)
+ laag om informatie op te schrijven
+ 5 extra functie knoppen
+ Audio sectie met daarbij een preamp, inputs, outputs, monitoring section
Erg solide machine ! Werkt zowel onder windows als onder mac (cubase) en werkt gewoon op midi !
E350 euro of een goed bod of ruilen tegen mackie baby hui
Audiotrak Inca88 PCI 8 i/o kaart
In goede staat verkerende PCI multitrack kaart voor windows. 8 inputs en outputs waarbij de outputs als headphone outputs (dus stereo) geswitched kunnen worden of als mono monitoring channels.
E165 euro of eventueel emu kaart zodat proteus x erop gedraait kan worden (al dan niet icm met proteus x of emulator x)
Edirol UA25 USB geluidskaart
Edirol UA25 usb geluidskaart. Helemaal als nieuw. Even gebruikt op mac (werkt zowel onder OSX als OS9 als in Classic modus als op windows).
+ Goede preamps (2 stuks)
+ Handige neutrik combo inputs
+ Per kanaal controle over het volume
+ Digital input output
+ 24 bit 96 kHz maximaal !!!
+ Ingebouwde limiter (eventueel uit te schakelen)
+ Lekker compact
+ USB voeding ! (word dus door de usb poort gevoed)
+ Volledig alluminium dus licht en stevig (goed voor op reis)
+ Midi input output
Echt een top kastje !
Nu bij thomann.de voor 219 euro. Bij mij in zelfde staat voor 185 of ruilen tegen een Maudio firewire interface die pro tools compatible is en bus powered
Akai taperecorder
4 spoors waarvan 2 ghost sporen. Taperecorder nog goed werkend, goed geluid. Weet er weinig van. Inclusief wat banden.
Knopje mist voo ik geloof het volume maar dat is voor de helft (is een knop die uit 2 delen bestaat. 1 voor links 1 voor rechts, dat op 1 knop)
75 euro of bod of Yamaha tx7 of Alesis mmt8??
Op alles kan geboden worden. Ruilen altijd mogenlijk ! Sta open voor veel dingen. Combinaties mag ook !
Ik stuur enkel de geluidskaarten op ! Taperecorder is te zwaar (40 kilo?) en de peavey heeft een raar formaat die lastig in dozen past (word gewoon lastig goed solide verpakken. Ben geen inpak bedrijf en heb enkel kranten en dozen van de edah en ben iedere keer als ik wat opstuur bang dat er toch wat kapot aan gaat oid... Dus liever niet.
Woonachtig in het mooie (ahum) roosendaal (NB)