• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Avalon M5 / Yamaha NS10m Setje

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

djerendj

Ingeburgerd
Avalon M5

Ik heb er maar 1 album mee opgenomen voor de vocalen. Akoustische gitaar klinkt er ook heel lekker mee. Doos heb ik niet meer. Wel de handleiding etc.

(Nieuwprijs Thomann 1499,- Euro)
Ik wil er ongeveer 900,- Euro voor.

-------

Yamaha NS-10m

Ik heb hier een setje van staan die ik aantal jaren geleden bij de music-store in duitsland heb gekocht van een van de medewerkers/baas. Na een lange babbeltje had ik hem verteld dat ik een setje nodig had. Toevallig waren zij een proffesionele studio aan t renoveren en een aantal studio apparatuur achter de balie hadden liggen die niet te koop waren natuurlijk, waaronder mn NS-10m's. Na een hoop geslijm heeft hij ze toch verkocht. Want ik zag dat de originele woofer en tweeter nog op zaten. Vandaar dat t een beetje wit/geel is. Kheb ze daarna nog in Duitsland met 2 Amp's getest. Werkt perfect. Thuis aangekomen ennnnnn NOOIT ECHT GEBRUIKT.... kon er maar niet aan wennen. En ze liggen er dus nog steeds. Leuk verhaal maja.

450,- Euro

Beiden Ophalen in Den Haag.

- Avalon M5: 850,- euro
(Bijna Helft van de winkel prijs!!!)

- Yamaha NS-10m set: 400,- Euro

Trouwens de Yamaha's zijn de STUDIO versie. my bad. Dus het is setje Yamaha NS-10m STUDIO

Had me bedacht en wou m niet meer weg hebben in 2013 maar Na 2 jaar kan hij weer weg.
Maar Prijs terug naar

900 Euro

"nieuwprijs 1500 euro"

Avalon M5 incl PSU en Bon

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back