Ok top goeie ideeën. Ik moet bekennen dat ik nooit heb nagedacht over hoe het op de film staat, maar ik vind het een goed punt daar ook eens wat aandacht aan te besteden.
Had al wat andere zaken van je gehoord (bijv je Tempest filmpje).
Persoonlijk hoef je voor mij niet keihard te gaan staan springen bij die machines hoor. hehe
Dat ene Analog Four filmpje met donkere en groene contour lijnen was toch al best grappig?
Gaat mij in ieder geval om de audio, niet perse de video (al vind ik het best leuk om te kijken wat je allemaal doet op je machines).
@Acidfever Tof dat je dat allemaal bekeken hebt Ja zo dacht ik er ook over maar kan me voorstellen dat het toch iets te saai is voor veel mensen, maar misschien wat vaker creatief met videoFX werken is misschien een idee. Videomontage is alleen weer een vak apart volgens mij
@vcovca En zo'n rode bal in m'n mond, is dat wat?
@154 Kheb best een knap vrouwtje vind ik zelf haha, misschien kan ze op het buro dansen
Inderdaad een vrouwtje op de achtergrond en je video gaat meteen viral...
Als ze dan voor de gearsluts ook nog af en toe je apparatuur aanraakt dan heb je helemaal een hit te pakken.
Wat heb ik nou weer aangeroerd
Van mij hoef je ook echt niet met paarse vlechtjes in de pierlala te dansen hoor!
Vooral het en profil standpunt van de camera maakt het statisch.
Wat je bijvoorbeeld kan doen is je sessie over shoulder filmen zodat je nog beter ziet wat je doet.
Licht een beetje dimmen, zodat de ledjes wat beter tot hun recht komen, en voila!
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.