Sjaak
Ouwe rot
Ik heb vandaag een demo afgemaakt. In één take opgenomen. De video is gegenereerd met Neural Frames (Kling 3.0)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Phew…al mijn tracks zijn 2-sporen live opnames van jamsessies. Dit was dawless trouwens. Ik leg ze dan een tijdje op zij voor ik er de definitieve versie van maak. Kwestie van een frisse blik. Deze stamt uit 2025. Als ik het mij goed herinner is dit Push 3 standalone (beat, sequence), OB-X8, en de Iridium. Verder parallelle FX voor de gritty loops, reverse delay”s en reverbs. O.a. Chase Bliss onward, Eventide H90.Heel fijn!
Kun je ons ook vertellen hoe en warmee dit tot stand is gekomen?
De 1ste versie in de Brutalist stijl is met Neural Frames gemaakt. Dat kost inderdaad een paar knaken. Maar ik wilde gewoon eens proberen wat je daarvoor krijgt. De Sugimoto 2D- en 3D-versies heb ik lokaal op de Mac gemaakt. Ik heb zelf een Claude Max-abonnement, maar ik denk dat je dit met een basis-Claude-abonnement van 20,- per maand ook moet kunnen maken. Uiteindelijk genereert Claude python script die je van de commandline kunt draaien. De processing zelf doe ik met open source video tools .Prachtig werk! Zowel de muziek als het videomateriaal! Mooi gemaakt zeg.
Dat neural frames heb ik ook wel eens gebruikt. Jammer dat het zo duur is. Je kunt er blijkbaar wel zeer mooie dingen mee doen dus.
Huh? Met claude zo'n video maken? Kan dat?De 1ste versie in de Brutalist stijl is met Neural Frames gemaakt. Dat kost inderdaad een paar knaken. Maar ik wilde gewoon eens proberen wat je daarvoor krijgt. De Sugimoto 2D- en 3D-versies heb ik lokaal op de Mac gemaakt. Ik heb zelf een Claude Max-abonnement, maar ik denk dat je dit met een basis-Claude-abonnement van 20,- per maand ook moet kunnen maken. Uiteindelijk genereert Claude python script die je van de commandline kunt draaien. De processing zelf doe ik met open source video tools .
Dank! Ik vind de 3D-versie qua video de beste. Het was een experiment. En ik ben erg blij met het resultaat. Zowel muzikaal als artistiek. Ik ga zeker door met deze manier van video's maken.Hypnotiserend mooi, alsof je in een trancendente staat hoog over die oceaan drijft. Heerlijk minimalistische beelden (bij de 3D versie) die uitstekend bij de muziek passen. Fijn ook dat er weinig variatie is, want dat zou die eindeloze leegte doorbreken. Ik zeg: Zen.
Haha. Even een korte uitleg. Claude genereert enkel de scripts die de image- en videotools aanroept. Je kunt dit soort video's dus ook zonder AI maken. Maar Claude of Codex maakt het technisch wel laagdrempeliger.Huh? Met claude zo'n video maken? Kan dat?
Dat zou mooi zijn iig. Maar heb hier ff de ballen verstand van haha