[mp3] stringy

Ik vind het wat leegjes, maar dat is misschien omdat het nog niet af is?
Ook vind ik de bass synth niet echt bij die strings passen, misschien moeten die strings wat harder.
Vind het eigenlijk niet echt een geheel. Drums zijn ook nogal los van de rest.

het heeft wel iets vind ik, zeker wel,
maar mijn eigen bevindingen: het laatste is wat raar.
de bassen kunnen nog wat meer geluiden gebruiken denk ik
(de drumpartij dus, maar moet ook niet te vol, de track klinkt best rustig zoals die nu is)
en verder kan het ook wel nog met een paar andere sounds meer opgevuld worden
en het geheel iets "voller/intenser" mee gemaakt worden.
Maar moest je dit verder aanvullen... het heeft wel iets, het kan wel nog
verder iets worden naar mijn eigen bescheiden mening.

khoop da je er verder wat mee doet!

groetjes

cloudy

hey thnx

Ja, het is een probeersel. Uitwerken ja of nee, dat is altijd een lastige beslissing. Ik ben honderd ideeen hoe ik het ritme kan doen in zo'n nummer dus het kan werkelijk alle kanten op.

Maar ermee doorgaan, tja daar ben ik niet zo goed in. Ik ben bang dat het weer zo een losse flodder op mijn hard disk wordt..

Toonsoort

Toonsoort

Sorry, maar ik heb het idee dat er twee nummers door elkaar spelen.
Bass en strings vooral in het begin horen totaal niet bij elkaar volgens mij staan ze zelfs beide in een andere toonsoort.
Volgens mij moet je de strings er uit gooien en verder borduren op de bass en de drum daar hoor ik wel een aantal leuke ellementen in.

Zoals al hierboven door meerdere personen gezegd: het is erg leeg. Maar misschien dat je de dingen appart nog kunt gebruiken in andere nummers. Kies een wat vollere en warme bas-klank met minder attack en zet er een stringspartij op (akkoorden, geen losse noten) die harmonish beter klinkt (zodat je niet het idee krijg dat het 2 nummers zijn die door elkaar heen spelen). Gebruik later in het nummer hoge strings (losse noten zoals je nu ook al hebt gebruikt) als een soort van 2e melodie-lijn bovenop een andere leadpartij. Het is maar een idee, maar misschien dat je er wat mee kunt. Zoals het nu is stelt het helaas nog niet zoveel voor.

Maar ga in ieder geval lekker door zoals jij het fijn vind! ;)

Back