Triton LE?

Origineel geplaatst door Dr. RiPsaw
Ik ben vandaag nog eens ff op de Triton LE wezen spelen en heb intussen m'n besluit genomen: hij gaat er komen! :)

Nou nog ff kijken wanneer... moet nog een auto regelen, en natuurlijk een vrije dag! (liefst natuurlijk een week, maar dat vind ik nou ook weer zonde van m'n vakantiedagen.... maarja, je moet toch wat als je fulltime stage loopt en daarbij ook nog eens om het weekend op zaterdag werkt...)

Veel succes met je aanschaf. deTriton LE is een kleinere
broer van de Triton en staat dus gerant voor zeer goede
sounds!

Origineel geplaatst door BasicSystem
Gefeliciteerd.....de meeste winkels leveren onder rembours :)

dat wilde ik ook zeggen ja.....anders kom ik hem zelf wel brengen ;))

let je wel ff op de laagste prijs.....meer zeg ik niet (mag ook niet) ;)

Nah, ik ga hem gewoon halen, Feedback zit hier toch in de buurt. Bovendien koop ik er nog een lading spullen bij (nieuwe kabels/statief etc.) en krijg ik een leuke korting :) dus dan ga ik zelf maar ff....

Hmm, je hebt eigenlijk wel gelijk, is niet echt korting. Maar aan de andere kant ook wel. Ik vind het niet vanzelfsprekend dat je veel dingen gratis bij een aankoop krijgt, tenminste, niet als het om 80 Eur aan accessoires gaat. Een paar kabels kan ik goed begrijpen, maar het gaat hier om meer dan een paar kabels.

Maar ik heb intussen vervoer geregeld, vrijdagmiddag ben ik niet meer weg te slaan achter dat ding! ik moet alleen wel zaterdag werken :(

Back