N64 controller als cv controller

JohnnyBusca

rocket scientist
Ola..

Ik vroeg me af of iemand me niet kon helpen met ombouwen van een controller (bijvoorbeeld een Dreamcast contoller) naar een cv source zoals http://www.doepfer.de/a197.htm

a197.gif

Helaas heeft doepfer hem nooit in productie genomen.

Een Dreamcast controller ombouwen???? heiligschennis!
Maar goed, verder kan ik je daar niet mee helpen, en is deze post verder compleet waardeloos, behalve dat ik toch echt even op het zoveelste gebod moest wijzen

Gij zult Dreamcast met eerbied behandelen

;)

(Kheb nog wel een n64 controller voor je over ;))

LOL!

Kun je met z'n tweeen tegen elkaar modular'en. ;)

Origineel geplaatst door BDeep
Een Dreamcast controller ombouwen???? heiligschennis!
Maar goed, verder kan ik je daar niet mee helpen, en is deze post verder compleet waardeloos, behalve dat ik toch echt even op het zoveelste gebod moest wijzen

Gij zult Dreamcast met eerbied behandelen

;)

(Kheb nog wel een n64 controller voor je over ;))
Sorry.. Ik begrijp je reactie volledig. Ik heb iets te snel getypt. De post van mij is van 17:09 en ik moest om 17:10 de bus hebben, maar ik MOEST het posten..

Ik bedoel uiteraard een printje maken, waarop ik de controller van mijn favoriete console kan aansluiten. En dus niet slopen.

Synthiaks... Die joystick interface van .com had ik nog niet gezien. Vet! Bedankt!
Ik vraag me wel af wat voor signaal ie zal geven. Een trigger als je omhoog doet of zal een bepaalde voltage dan langzaam omhoog gaan? Of een gate signaal zo lang je de joystick omhoog doet?

Heel interessant.

Origineel geplaatst door synthiaks
Waarom koop je niet 2 joystick interface adapters van Roger Arrick om bij een pedal interface te doen?? In elke hand zo'n oude joystick en freaken maar!!
http://www.synthesizers.com/q142.html

qpcja.jpg

Hee, die Joystick heb ik ook.(voor starwars racer, maar goed :yamaha: )

6 euro bij de Dixons.

Back