Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door marcuuu
Tafel bij het grofvuil vandaan ?![]()
mijn motto:
je kunt beter af en toe gek doen en normaal zijn dan gek zijn en niet normaal kunnen doen

Origineel geplaatst door bambamstudio
Ik heb je 2 threads maar ff samengevoegd, daar ze over hetzelfde onderwerp gaan.
En zoek eens op studiomeubel in de zoekmachne, krijg je veel tips

Origineel geplaatst door gemmetje
Misschien 'n beetje offtopic (zo ja, geef me gerust een schop), maar ik lees op meerdere plaatsen dat veel mensen quikloc duur vinden. Nu heb ik altijd gedacht dat quikloc HET budget-merk was ?!? Ik heb wel eens ooit een ander merk gezien, maar die waren altijd duurder.....
Wie helpt mij uit m'n droom ?
Welke merken maken dan goedkopere stands en waar zijn deze dan te koop.Nope quicklok is min of meer het duurste wat je kan kopen
) Q-EX. dat laatste is best goed hoor. heb voor de gein eens gekeken hoeveel die nu kan hebben. psr erop gezet en er zelf nog hard op gaan leunen met vol gewicht. hij houd het en bedoel staat goed stevig op de grond. onderkant is zelfs wat langer als de bovenkant zodat ie extra stabiel staat. ben er zeer tevreden over. die könig en meyer is beetje naja weet niet. die jx1 die blijft er niet altijd helemaal netjes op...Als je een ferrari koopt, bouw je toch ook een garage?