stevige keyboard stand

Juuliea

Bibliothecaresse in Black
ik wil voor mijn keyboard een stevige stand maken
hoe doe ik dat?

heb al gekeken naar quiklok vind ik veel te duur voor wat je krijgt
iemand een idee

Origineel geplaatst door marcuuu
Tafel bij het grofvuil vandaan ?*D

zoiets heb ik al maar ik heb 2 keyboard die ik tegelijk wil aansturen

ik dacht zelf zo'n lack kast van ikea kan mijn versterker ook nog onder

simpel pc tafeltje met toetsenbordplank gezocht

simpel pc tafeltje met toetsenbordplank gezocht

ik zoek een simpel pc tafeltje met toetesenbord plank

gebruik nu een eettafel en als ik een pc tafeltje er dwars op zet heb ik ruimte om de rest van de spullen er op te zetten

keyboards,mengtafel. 4 monitoren . versterker
ik dacht aan een terminal tafeltje NENNE van ikea
wie heeft een beter idee?

mijn motto:
je kunt beter af en toe gek doen en normaal zijn dan gek zijn en niet normaal kunnen doen

Doe eens gek en ga zelf iets maken :)

Ikea heeft inderdaad goedkope bureau's. Als zelfbouwen geen optie is, dan zou ik iets bij Ikea kopen.

Misschien zijn die nieuwe i-stands van quiklok wel wat voor je.
Quiklok is alleen wel wat duur.

Origineel geplaatst door bambamstudio
Ik heb je 2 threads maar ff samengevoegd, daar ze over hetzelfde onderwerp gaan.
En zoek eens op studiomeubel in de zoekmachne, krijg je veel tips

Ah, vandaar dat ik de kluts kwijtraakte en de link van het andere topic onvindbaar was... :D

Iets voor 2 keyboards: jaren geleden, toen ik nog geen geld in - dure - keyboardstands wilde investeren, kocht ik bij Kringloopwinkels en op rommelmarkten oude strijkplanken (met houten plank), zaagde de plank in een rechthoek en schilderde het geheel zwart. Aangezien je strijkplanken in hoogte kunt verstellen, kun je 2 gebruiken, voor elk keyboard 1.

Heb wel een hele stevige stand voor je,krijg je gratis er een tweede opzet stuk erbij. Ziet er nog super nieuw uit(hij is nog super nieuw!) geen beschadigingen of krassen. Vind hem pers. mooier als de quik lok

60eurootjes mag je hem hebben.

Misschien 'n beetje offtopic (zo ja, geef me gerust een schop), maar ik lees op meerdere plaatsen dat veel mensen quikloc duur vinden. Nu heb ik altijd gedacht dat quikloc HET budget-merk was ?!? Ik heb wel eens ooit een ander merk gezien, maar die waren altijd duurder.....

Wie helpt mij uit m'n droom ?

Origineel geplaatst door gemmetje
Misschien 'n beetje offtopic (zo ja, geef me gerust een schop), maar ik lees op meerdere plaatsen dat veel mensen quikloc duur vinden. Nu heb ik altijd gedacht dat quikloc HET budget-merk was ?!? Ik heb wel eens ooit een ander merk gezien, maar die waren altijd duurder.....

Wie helpt mij uit m'n droom ?

Nope quicklok is min of meer het duurste wat je kan kopen, ik heb 2 standaards van hun, 1 hele stevige voor optredens, welke 220 euro was ofzo, echt belachelijk. In ieder geval domineren ze de markt enorm, bij Feedback en Peter Verspuij hebben ze niet eens een ander merk dan quiklok. Maar ik ben het eens met Bambam, je kunt beter wat meer geld uit geven. Mijn setup weegt over de 30 kilo, dat ga ik niet op een flutstandaardje zetten, als het omflikkert ben je verder van de wijs.

thnx Shappy.

Ik heb zelf 2 stands van quikloc, 1 voor 1 synth, en 1 voor 2, en vond ze eigenlijk helemaal niet zo duur......
enneuh, ik ben toch echt geen kapitalist hoor !!
Toen ik op zoek was naar een stand voor 2 synths, heb ik bij een zaak (volgens mij EMI) een heeeele mooie stand zien staan, maar die was dus echt stukken duurder als die quikloc die ik nu heb, ik ben alleen het merk vergeten....

ander merk is könig & meyer of wat ik zelf voor me psr heb (van de kijkshop jawel :D ) Q-EX. dat laatste is best goed hoor. heb voor de gein eens gekeken hoeveel die nu kan hebben. psr erop gezet en er zelf nog hard op gaan leunen met vol gewicht. hij houd het en bedoel staat goed stevig op de grond. onderkant is zelfs wat langer als de bovenkant zodat ie extra stabiel staat. ben er zeer tevreden over. die könig en meyer is beetje naja weet niet. die jx1 die blijft er niet altijd helemaal netjes op...

Back