Origineel geplaatst door Jedee ik heb een mt4 gekocht maar die patchbay daar snap ik niks van hoe dat werkt
die verkoop jojo zei dat ik geen midi thru meer nodig had hoe zit dat nou
Geen MIDI Thru meer nodig? Dat hangt er helemaal vanaf, hoe veel MIDI-apparaten je er aan moet hangen. Hij heeft 2x MIDI-IN en 4x MIDI-OUT, dus heb je meer dan 4 MIDI-apparaten, dan zit je toch aan Thru (via je andere spullen) vast. Maakt niet zoveel uit trouwens, ik heb met behulp van MIDI-Thru op synths in totaal 10 apparaten aan de MT-4 hangen, en geen enkele MIDI-vertraging.
Origineel geplaatst door Bob Geen MIDI Thru meer nodig? Dat hangt er helemaal vanaf, hoe veel MIDI-apparaten je er aan moet hangen. Hij heeft 2x MIDI-IN en 4x MIDI-OUT, dus heb je meer dan 4 MIDI-apparaten, dan zit je toch aan Thru (via je andere spullen) vast. Maakt niet zoveel uit trouwens, ik heb met behulp van MIDI-Thru op synths in totaal 10 apparaten aan de MT-4 hangen, en geen enkele MIDI-vertraging.
Main Entry: merge
Pronunciation: 'm&rj
Function: verb
Inflected Form(s): merged; mergĀ·ing
Etymology: Latin mergere; akin to Sanskrit majjati he dives
Date: 1636
transitive senses
1 archaic : to plunge or engulf in something : IMMERSE
2 : to cause to combine, unite, or coalesce
3 : to blend gradually by stages that blur distinctions
intransitive senses
1 : to become combined into one
2 : to blend or come together without abrupt change <merging traffic>
synonym see MIX
- merĀ·gence /'m&r-j&n(t)s/ noun
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.