te koop uit mijn eigen verzameling aangezien ik deze synths nooit gebruik
korg polysix
deze polysix is in uitstekende staat op wat kleine krasjes op het hout na
de synth is voorzien van een lithium batttarij en is volledig gecalibreerd en nagekeken
de printplaten in de synth zijn ook als nieuw zonder enige sporen van battarij lekkage of wat dan ook
ook is het toetsenbord en de contacten gereinigd
van alle polysixen die ik ooit gehad heb heb ik toen het mooiste en beste exemplaar bewaard
ik heb er geen orginele manual meer bij die zal je ff moeten downloaden van het net
de prijs is 350€
ook verkoop ik mijn juno60
deze synth is ook in uitstekende staat op een licht krasje op het houtwerk na werkt uitstekend zonder enig probleem
hij is een tijdje geleden ook volledig gecalibreerd
een prima analoge synth
zit een gekopieerde manual bij aangezien ik nooit een orginele manual heb gehad voor deze synth
prijs is 350€
ik ben ook opzoek naar wat synts dus misschien kunnen we op een andere manier een deal maken
ik ben op zoek naar :
waldorf pulse (wil ik ongeveer 250€ voor geven)
roland jd990 (wil ik ongeveer 400€ voor geven in standaard uitvoering)
laat maar horen hoe wat waar
korg polysix
deze polysix is in uitstekende staat op wat kleine krasjes op het hout na
de synth is voorzien van een lithium batttarij en is volledig gecalibreerd en nagekeken
de printplaten in de synth zijn ook als nieuw zonder enige sporen van battarij lekkage of wat dan ook
ook is het toetsenbord en de contacten gereinigd
van alle polysixen die ik ooit gehad heb heb ik toen het mooiste en beste exemplaar bewaard
ik heb er geen orginele manual meer bij die zal je ff moeten downloaden van het net
de prijs is 350€
ook verkoop ik mijn juno60
deze synth is ook in uitstekende staat op een licht krasje op het houtwerk na werkt uitstekend zonder enig probleem
hij is een tijdje geleden ook volledig gecalibreerd
een prima analoge synth
zit een gekopieerde manual bij aangezien ik nooit een orginele manual heb gehad voor deze synth
prijs is 350€
ik ben ook opzoek naar wat synts dus misschien kunnen we op een andere manier een deal maken
ik ben op zoek naar :
waldorf pulse (wil ik ongeveer 250€ voor geven)
roland jd990 (wil ik ongeveer 400€ voor geven in standaard uitvoering)
laat maar horen hoe wat waar