• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

te koop poly6 en juno60

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

matrixxx

Ouwe rot
te koop uit mijn eigen verzameling aangezien ik deze synths nooit gebruik

korg polysix

deze polysix is in uitstekende staat op wat kleine krasjes op het hout na
de synth is voorzien van een lithium batttarij en is volledig gecalibreerd en nagekeken
de printplaten in de synth zijn ook als nieuw zonder enige sporen van battarij lekkage of wat dan ook
ook is het toetsenbord en de contacten gereinigd
van alle polysixen die ik ooit gehad heb heb ik toen het mooiste en beste exemplaar bewaard
ik heb er geen orginele manual meer bij die zal je ff moeten downloaden van het net

de prijs is 350€

ook verkoop ik mijn juno60

deze synth is ook in uitstekende staat op een licht krasje op het houtwerk na werkt uitstekend zonder enig probleem
hij is een tijdje geleden ook volledig gecalibreerd
een prima analoge synth
zit een gekopieerde manual bij aangezien ik nooit een orginele manual heb gehad voor deze synth

prijs is 350€

ik ben ook opzoek naar wat synts dus misschien kunnen we op een andere manier een deal maken

ik ben op zoek naar :

waldorf pulse (wil ik ongeveer 250€ voor geven)
roland jd990 (wil ik ongeveer 400€ voor geven in standaard uitvoering)

laat maar horen hoe wat waar

zie het maar als een grote beurt alles nagekeken en weer netjes afgesteld en hij kan weer mee voor een tijd (langetijd)

Hehe, gemmetje de geldkangaroo. Weer eens wat anders dan geldwolf. :D

Maar op dit zelfde forum stond nog een pulse. En op gear xchange heb ik er ook nog een zien staan. (FYI)

ik ben al voorzien van een nieuwe pulse dus inruil daarvan is nu onmogenlijk
maar als iemand nog een jd990 heeft staan laat het weten

de juno en poly6 staat nog te koop

jongens niemand ????

kom maar op met andere voorstellen

ik zoek nog :

jd990
matrix1000
vintage keys
tc m one
goede compressor een focusrite of drawmer
trinity rack