Midiverb4 displaylicht kapot?

justin

Shauna
Heb dus vandaag een midiverb gekocht. Maar wanneer ik hem aanzet,licht de display niet op wel de knopjes. Is het diplay licht dan kapot ofzo?:confused:

denk het wel

schoef hem eens open en kijk als de kabels nog goed zitten is dat het niet dan heb je grote kans dat het display stuk is
maak je borst dan maar nat want die dingen zijn stervens duur bij alesis
ik weet niet als deze displays met folie werken aan de achterzijde

het komt regelmatig voor dat de display's van de alesis apperatuur stuk gaan en waarom:confused: :confused:

Gvd ook nog wel bij iemand gekochtt,die hiero op het forum zit. Zal eens kijken:confused:

Bedankt trouwens.

Volgens mij is dit ook een zwaar oud model!,na beter inzien! en de knoppen zijn niet wit maar geel. Gvd. Komt zeker dat ik vandaag me rijbewijs heb gehaald. Kunt blijkbaar niet alles hebben.

Zal eens kijken. Bedankt mensen.

:stupid

Origineel geplaatst door bambamstudio
ik bedenk me net: heeft dit model wel een verlicht display?
Ik zou zeker ff bellen en of mail met electric sound

Zit ik me nou ook te bedenken Bambam. Weet je wat af van dit model? Zal wel even bellen naar electric sound.

Hahhhha:D Ja Bedankt man!!!

Hoi,

Ik heb zelf een QuadraVerb II van Alesis. Het display heeft ongeveer 6 jaar z'n dienst bewezen ... maar nu heb ik idd ook geen licht meer. Heb dit heel goedkoop opgelost door een klein spotje op het display te richten. Is niet de beste methode, maar het voldoet ;-)
Ik zal mettertijd wel eens zien wat het kost om die verlichting te laten vervangen ... voorlopig gaat eerst de kleine van 4 maanden voor .... daar komt veel betere klank uit :dubbel: (Jammer dat bij die klank ook nog soms stank zit :)

Back